מארגני כנסים יוכלו ליצור אפליקציה לאירוע בחינם דרך השירות של Bizzabo

החברה מאפשרת למארגנים גישה חופשית לאפליקציה שלהם וליצירת לו"ז, רשימת משתתפים ויכולת לבאי הכנס לתקשר ביניהם ולבצע נטוורקינג מהסלולרי

חברת הסטארט-אפ הישראלית Bizzabo משדרגת את שירות הנטוורקטינג לאירועים וכנסים שהיא מציעה ומעתה תאפשר לכל יוזם אירוע באשר הוא ליצור אירועים באופן חופשי וחינמי דרך אתר האינטרנט של החברה.

הרעיון של Bizzabo, שהוקמה ב-2010 על-ידי ערן בן שושן, אלון אלרואי ובועז כץ, הוא לאפשר נטוורקינג אמיתי בזמן כנסים על בסיס חשבונות הלינקדאין של באי הכנס. כך, באי הכנס יוכלו לעדכן דרך האפליקציה את כוונתם להיות נוכחים בכנס ולהתעדכן מי אמור להגיע ועשוי להוות אופציה להיכרות ולנטוורקינג מתאים במהלך הכנס.

באופן זה, במקום להתחיל לסרוק את אולם הכנס בחיפוש אחר עמיתים פוטנציאליים על-ידי קריאת תגי השם שלהם, האפליקציה מאפשרת לעשות בדיקה מקדימה ולצפות בפרופיל הלינקדאין של מי שרלבנטי עבורם.

המשתמשים יכולים גם לקרוא על הלו"ז של הכנס, לראות מי מדבר בכל פאנל ופאנל ואף לדבר על הכנס באמצעות ערוץ ייעודי בטוויטר. לכשימצאו משתתף רלבנטי עבורם, יוכלו ליצור איתו קשר ישירות ומשם לפנות לאפיקים עסקיים או חברותייים.

עד היום, מארגני כנסים שרצו להשתמש באפליקציה של Bizzabo כחלק מהאירוע שלהם, נאלצו לשתף פעולה עם אנשי הסטארט-אפ הישראלי כדי לכלול באפליקציה את הלו"ז, שמות המשתתפים וחשבונות הלינקדאין שלהם, לוגו הכנס ועוד. אך כעת, כאמור, אפשרות זו תהיה זמינה בחינם למארגני הכנסים ישירות מאתר החברה (bizzabo.com) ושם הם יוכלו לנהל את הוספת האירוע לשירות באופן פשוט ועם ממשק ידידותי.

חברת Bizzabo הוקמה במסגרת תוכנית סם זל של המרכז הבינתחומי בהרצליה ולפני כשנה רשמה את הגיוס הראשון שלה בהיקף של 350 אלף דולר מג'ף פולבר ומשקיעים פרטיים אחרים. כרגע החברה מתמקדת בגידול של השימוש באפליקציה ומעניקה בחינם את השימוש באפליקציה הן למארגני הכנסים והן למשתמשים. בהמשך, המודל העסקי של החברה יישען על שירותי פרימיום שונים.

Bizzabo נבחרה לאחרונה להיות האפליקציה הרשמית בוועידת הנשיא ובכנס הרצליה, כמו גם במספר כנסים בינלאומיים מובילים, בהם פסטיבל MLOVE ConFestival היוקרתי בברלין, ועידת האינטרנט NOAH הנערכת בסן פרנסיסקו. חברת Bizzabo שימשה גם כאפליקציה הרשמית בכנס הטלקום Uplinq הנערך על-ידי ענקית התקשורת קוואלקום, לה יש שיתוף פעולה קיים עם Bizzabo, שמאפשר לזהות משתתפים מועדפים שנמצאים בקרבת מקום בזמן הכנס.