המותגים המושקעים בפרסום: יובל המבולבל נכנס לדירוג

המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר בקמפיין בהשקעה של 1,65 מיליון שקל ■ בקמפיין "הכול כלול ב-89 שקל" של הוט מובייל הושקעו השבוע 1.6 מיליון שקל

המותגים המושקעים בפרסום השבוע:

1. הקיץ הגיע, ואיתו גם ה-SUMMER SALE של סופר-פארם, המתמקמת השבוע במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים עם 2,107,877 שקל. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

2. שלום לכם ילדים וילדות, פרסומאים ופרסומאיות, יובל המבולבל נכנס לקובץ הפרסומות. המבולבל התחיל לפרסם את משרד התעשייה והמסחר. הברקת הקיץ של לפ"ם מקנה לפרסומת בולטות, והנושא מן הסתם קרוב ללבם של כל הפרילנסרים באשר הם - 1,647,213 שקל.

3. מהפכת הסלולר שטרם הסתיימה שינתה באופן מהותי את הסביבה שבה פעלה הקטגוריה הסלולרית. אחת מהשלכות השינוי היא לראות את השפה הפרסומית הכה מוכרת של הוט עם קרדיט למשרד הפרסום ראובני-פרידן. מדובר בפרסומת החדשה של הוט מובייל, הלא היא מירס לשעבר. שחקני הסדרה "ילדי ראש הממשלה" חוברים לשחקני "הבורר" ומציגים את בשורת "הכול כלול ב-89 שקל". ההשקעה - 1,606,241 שקל.

4. אל על החליטה להציע מחלקת תיירים משודרגת לקהל הרחב ולצורך כך היא מעלה קמפיין בהשקעה של 1,349,407 שקל באמצעות מקאן אריקסון בכיכובו של בראבא תחת הסלוגן: "מחלקת תיירים פלוס, חוויית טיסה נוחה ומפנקת".

5. מזרחי טפחות סוגר את הטבלה עם 1,308,473 שקל ובאמצעות ראובני-פרידן, עם קמפיין שהתחיל כטיזר חוצות מעניין: "ב-24/6 ישראל סוגרת חשבון". בדיעבד הסתבר שלא מדובר על ההפגנה לשוויון בנטל, אלא בקמפיין המשך לבנקאות ההיברידית.