עונשו של איתי בן דרור: מאסר עולם בגין כל ילד שרצח

3 מאסרי עולם לאיתי בן דרור שרצח את 3 ילדיו ■ עוד קבע בית המשפט כי בן דרור ישלם לבת זוגו לשעבר ואם הילדים, לילך שם טוב, חצי מיליון שקל

בית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקווה, גזר היום (ג') עונש של שלושה מאסרי עולם מצטברים על איתי בן דרור (40) שהורשע כי לפני כשנתיים רצח בכוונה תחילה את שלושת ילדיו בביתו שבנתניה. עוד קבע בית המשפט כי בן דרור ישלם לבת זוגו לשעבר ואם הילדים, לילך שם טוב, חצי מיליון שקל.

על-פי כתב האישום שבעובדותיו הורשע בן דרור, בראשית חודש יולי 2010 גמלה בליבו של בן דרור ההחלטה לגרום למותם של ילדיו הקטינים, כאשר ישהו עמו בסוף השבוע. מועד הרצח נבחר על ידי בן דרור ליום הולדתה של אימם, לילך, במטרה לנקום בה.

ביום מעשה הרצח, סמוך ל-19:30 הגיע בן דרור עם ילדיו, עומר, אור ורוני, לדירתו. עת הורידו הילדים בגדים והתארגנו לשינה, ריסק הנאשם כדור מסוג בונדורמין לכל אחד מהם ושם אותו בכוס עם שתייה מסוג אייס-תה.

הילדים שתו מעט והלכו לישון, ואילו בן דרור שתה שני בקבוקי בירה. עומר ואור נרדמו כל אחד על מזרון בחדרם המשותף, ואילו רוני נרדמה על המזרון בחדרו של הנאשם". בהמשך, הלך בן דרור מחדר לחדר ורצח את ילדיו בדקירות סכין.