ד"ש מה"סופרנוס": yes בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו מדורגת שבוע שני ברציפות בראש מדד האהובות

הפרסומת של טורדנו, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, בכיכובו של שון גיטלמן, מדורגת שוב בראש מדד הפרסומות האהובות. סדרת הפרסומות בכיכובו של שון גיטלמן דורגה בראש טבלת האהובות בשבעה מתוך תשעת השבועות האחרונים. השבוע, שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 22.4%.

הפרסומת של yes, באמצעות מקאן אריקסון, מדורגת השבוע כזכורה ביותר. בפרסומת נראה ג'יימס גנדולפיני, כוכב סדרת הטלוויזיה "הסופרנוס", כשהוא מספר לקהל הצופים כי החיים קצרים, וממליץ להם כל יום לעשות משהו חדש. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-40% בהשוואה לממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.1%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע רוב הפרסומות חוזרות על עצמן משבועות קודמים ואין פרסומת שמצליחה לבלוט ברמת הזכירות ולהשיג קשב רב מצד הצופים.

הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.9 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), עלייה לעומת הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר של בנק מזרחי טפחות (כ-1.5 מיליון דולר).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נשאר דומה לשבוע שעבר, ועומד על 466 (בהשוואה ל-459 בשבוע שעבר). סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה יחסית לשבוע שעבר, ועומד על כ-46.3 מיליון דולר (בהשוואה ל-43.4 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות זכורות
 אהובות זכורות