רמי לוי יציע שיחות בינלאומיות: רוכש את המותג הלו 015

לוי יזרים כמיליון שקל ויצטרף לחברת NGN ברכישת חברת היל"ת המפעילה את המותג הלו 015 ■ לוי: המהלך הוא כחלק ממדיניות החברה להיטיב עם לקוחותיה

רמי לוי מרחיב את שירותי התקשורת שהוא מספק, ויציע גם שירותי שיחות בינלאומיות. לוי מצטרף לחברת NGN ברכישת חברת היל"ת, המפעילה את המותג הלו 015 שנמצא בקשיים מזה זמן רב.

לפי מתווה הרכישה, אושרה על-ידי בית המשפט רכישת רישיון המפעיל הבינלאומי והציוד של חברת היל"ת כעסק פועל, בסך של 1.6 מיליון שקל.

הרכישה תתבצע באמצעות חברה שתוקם לצורך כך, בה תחזיק החברה של רמי לוי 60%, ו-NGN תחזיק 40%, כאשר אפי שפורן, מנכ"ל NGN, ינהל אותה. רמי לוי יזרים, כאמור, לצורך העסקה כמיליון שקל.

לדברי משה מאיר, "אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותו של רמי לוי כשותף במיזם לאספקת שיחות בינלאומיות תחת המותג הלו 015. הצטרפותו מחזקת בצורה ניכרת את הכוח השיווקי של המיזם ואת יכולתו הפיננסית".

מרמי לוי נמסר כי "פעילות זו היא כחלק ממדיניות החברה להיטיב עם לקוחותיה ולהציע להם מוצרים ושירותים איכותיים במחיר זול, תוך שימוש בפלטפורמת המכירה של החברה. עסקת הרכישה כפופה לאישור בית משפט וכן לאישור משרד התקשורת".