סאפיינס חתמה על הסכם נוסף עם חברת ביטוח אמריקנית

חברת התוכנה הדואלית הודיעה היום כי חברת הביטוח MTL בחרה במערכת ALIS אותה היא משווקת ■ לפי הערכות בשוק ההיקף הכולל של העסקה נאמד בכ-20-25 מיליון שקל

חברת התוכנה הדואלית סאפיינס , הודיעה היום (ג') כי חברת הביטוח MTL מאילינוי, ארה"ב, בחרה בפתרון ALIS שמפתחת החברה, שיאפשר לה לנהל את עסקי הביטוח בצורה טובה ויעילה יותר. לפי הערכות בשוק היקף העסקה הכולל יסתכם בכ-20-25 מיליון שקל.

MTL נמנית על קבוצת Mutual Trust Financial , אשר מנהלת נכסים בשווי של קרוב ל-2 מיליארד דולר. MTL מתמקדת בתכנון ופיתוח ביטוחי חיים, ובין היתר מציעה ביטוחי חיים אוניברסאליים וארוכי טווח, נוסף לקצבאות פרטיות, משפחתיות ועסקיות. הטמעת מערכת ALIS של סאפיינס, אשר תתבצע בשלבים, תשפר באופן ניכר את ניהול עסקי הביטוח הללו ותאפשר ל-MTL להציג מוצרים חדשים ולספק שירות טוב יותר ללקוחותיה.

"לאחר בחינה מעמיקה של השוק, מצאנו כי ALIS הנו הפתרון הטוב ביותר עבורנו, שיסייע לנו לעמוד ביעדים האסטרטגיים לטווח הארוך. התרשמנו מהפונקציונאליות הרבה של ALIS, כמו גם מהארכיטקטורה הטכנולוגית שתאפשר לנו לפתח תהליכים יעילים יותר ולקצר באופן ניכר את זמן ההגעה לשוק. חברת סאפיינס וצוות המומחים שלה ניחנים בגישה ממוקדת לקוח שהיוותה מרכיב חשוב בהחלטה שלנו והשקיעו זמן ניכר במתן מענה המותאם במיוחד לצרכינו", אמר סטיב באצה, נשיא ומנכ"ל Mutual Trust.

"אנו גאים לצרף את MTL לרשימת לקוחותינו. הנוכחות של סאפיינס בשוק הביטוח הגלובאלי מוסיפה לצמוח ככל שאנו חוברים ללקוחות נוספים ומאפשרים להם להשיג את מטרותיהם", אמר רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס.