סיוט בשחקים: מחטים בתוך כריכים בטיסות דלתא איירליינס

מחטים דוקרניות בתוך כריכי הודו הוגשו לנוסעים ב-4 טיסות שונות של דלתא איירליינס שיצאו ביום ראשון מאמסטרדם לארה"ב ■ ה-FBI פתח בחקירה פלילית

לאחר שהתגלו 5 מקרים ב-4 טיסות שונות של דלתא איירליינס, פתח היום (ג') ה-FBI בחקירה פלילית כדי לברר כיצד הגיעו מחטים לתוך 5 כריכים שהוגשו ב-4 טיסות שונות של החברה, שיצאו ביום ראשון האחרון מאמסטרדם ליעדים שונים בארה"ב.

על-פי הדיווחים השונים, אדם אחד נחתך בפיו מהמחט. הכריכים שהוגשו במטוסי דלתא הוכנו על-ידי חברת קייטרינג באמסטרדם שנקראת gate gourmet, המספקת ארוחות לעשרות חברות תעופה הממריאות מאמסטרדם.

דובר דלתא איירליינס ישראל, המפעילה טיסה יומית לניו-יורק ובחזרה, מסר הערב ל"גלובס" כי האוכל המוגש במטוסי דלתא המגיעים לישראל מניו-יורק מיוצר על-ידי חברה אמריקאית, ואילו האוכל המוגש במטוסיה בכיוון ההפוך, מתל-אביב לניו-יורק, מיוצרים על-ידי חברה מקומית שמקום פעילותה בנתב"ג.

ובאשר לפרשת המחטים נמסר: "דלתא איירליינס מתייחסת לנושא בחומרה רבה, והיא משתפת פעולה עם הרשויות המקומיות בהולנד שחוקרות את הנושא. דלתא נקטה באמצעים מיידיים אל מול החברה האחראית להכנת הארוחות במטוסיה באמסטרדם, כדי להבטיח את בטיחות ואיכות המזון שהחברה מגישה על סיפון המטוסים שלה.

"חברת דלתא דורשת מכל ספקי האוכל שלה לדבוק בקריטריונים נוקשים ביותר, כדי להבטיח לנוסעים שלה את הארוחות האיכותיות והטעימות ביותר. הביטחון והבטיחות של הנוסעים וצוות האוויר עומדים בראש דאגתנו".

עוד יצוין כי דלתא משתמשת בכ-160 מטבחים ברחבי העולם להכנת הארוחות למטוסי החברה.