איזי אנרגיה מוכרת פעילותה בארה"ב; תקדים הפירעון לנושים

חברת איזי אנרגיה , שבשליטת ד"ר אלי זהבי, מוכרת את פעילות איזי ארה"ב בכ-64 מיליון דולר ■ עשויה להקדים פירעון חובותיה לבעלי האג"ח סדרה א' - בכ-25.2 מיליון דולר

חברת איזי אנרגיה , שבשליטת ד"ר אלי זהבי, מבצעת מימוש נכסים אשר יאפשר לה לפרוע את חובותיה מול בעלי האג"ח שלה, מוקדם מהצפוי. החברה הנכדה של איזי אנרגיה, איזי ארה"ב, צפויה תמכור את כל פעילותה במדינה בכ-64 מיליון דולר - ולפיכך, מתכוונת החברה להקדים את תשלום חובותיה לבעלי האג"ח של החברה מסדרה א', להם היא חייבת כ-25.2 מיליון דולר, במחיר הפארי.

עם השלמת העסקה צפויה איזי ארה"ב לפרוע את כל חובותיה בארה"ב, המסתכמים בכ-17 מיליון דולר. איזי אנרגיה מעריכה כי הרווח הנקי שינבע לה מהעסקה יסתכם ב-10 מיליון דולר.

העסקה צפויה להיחתם סופית ב-15 בספטמבר 2012.

חברה בינלאומית היא שתרכוש את הפעילות של איזי ארה"ב, כאשר במסגרת העסקה תמכור האחרונה איזי את זכויותיה בכל תחנות הדלק וחנויות הנוחות שלה במדינה, ואת פעילותה הכוללת מכירת דלקים, מוצרים בחנויות הנוחות וכן מכירה סיטונאית של דלקים לתחנות תדלוק המופעלות על ידי צד שלישי.

ד"ר אלי זהבי, יו"ר איזי אנרגיה, אמר היום: "איזי אנרגיה ניצלה הזדמנות עסקית טובה למכירת פעילותה בארה"ב וזאת בשל האחריות והחשיבות שאנו רואים בקשר שלנו עם בעלי האג"ח של החברה ועובדיה. התמורה בגין העסקה תשמש לתשלום מלא של התחייבויות החברה לבעלי האג"ח. בנוסף, בכוונת החברה הרוכשת להציע לעובדי החברה בארה"ב לעבוד עבורה, דבר שהיה חשוב לנו מאד".