ועדת האתיקה נגד מינוי מנחם בן לצד קרן נויבך

ועדת האתיקה של רשות השידור: "אנו רואים בחומרה את התנהלותו של מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם בעניין הצמדת מנחם בן לקרן נויבך בתוכנית 'סדר יום'"

"אנו רואים בחומרה את התנהלות מנכ"ל רשות השידור בעניין הצמדת מנחם בן לשדרנית קרן נויבך בתוכנית 'סדר יום', הן באופן קבלת ההחלטה והן בתזמונה" - כך כותבים היום (א') חברי ועדת האתיקה של רשות השידור בראשות היו"ר, ד"ר בלהה כהנא.

במכתב חריף ביותר נגד התנהלותו של מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, שהועבר לפני זמן קצר לחברי מליאת רשות השידור, מבקרים חברי ועדת האתיקה את ההתנהלות שהובילה למינויו של מנחם בן כמגיש קבוע נוסף לצידה של קרן נויבך בתוכנית "סדר יום".

"הועדה רואה בחומרה את סירובו של המנכ"ל לשוחח עם יו"ר ועדת האתיקה בעניין זה והתעלמותו מפניותיה", כתבו חברי הוועדה, שדרשו בהמשך לעלות את נושא המינוי ואופיו בישיבת המליאה הקרובה, שתתקיים בלוד בהמשך השבוע.

כפי שפורסם ב"גלובס", מליאת רשות השידור הטילה על ועדת האתיקה של הרשות לגבש כללים הנוגעים להבעת דעה אישית בשידור. ואולם למרות שהמסמך כבר גובש הוא טרם הוצג בלפני המליאה.

עוד כותבת הוועדה כי היא קובלת על תזמון ההחלטה בטרם הצגת מסקנות הועדה שמונתה בעניין זה, ו"בייחוד כשקיים ספק לגבי מידת ההתאמה לרוח השידור הציבורי ולכללים שגיבשה הוועדה".

ברשות השידור בחרו שלא להגיב לדברים.