תעודת עניות לערוץ 10

מילא לשדר את "ווייפאאוט" עם כוס הקפה של 17:00 - אבל ב-21:00?

"ווייפאאוט", יום ב' 21:00, ערוץ 10

נתחיל דווקא בחלק הטוב. יש הרבה פאן בשעשועון הזה. אם אדם שמחליק על קליפת בננה הוא תמצית הקומדיה, הרי שכאן ההחלקה היא חזות הכול. הוסיפו לכך קורטוב של ציניות משועשעת מבית היוצר של טל ברמן ואביעד קיסוס, והנה לכם שעשועון - אולי לא היסטרי, אבל לפחות לגיטימי.

כלומר, לגיטימי לשעת אחר-צהריים מאוחרת, ליום שישי "האבוד" של הטלוויזיה או לכל מה שהוא לא פריים-טיים מחייב בערוץ מסחרי שמתיימר לתת תמורה לצופיו בעד יכולתם לסבול את הפסקות הפרסומת שהוא כופה עליהם.

זאת ועוד: התוכנית הקודמת של "ווייפאאוט", זאת שפתחה את העונה והייתה אמורה להיות "תוכנית סלבס", סיפרה את הסיפור העגום של ערוץ 10 בשנתיים האחרונות. כמו משולש פיצה שנשכח בירכתי המקפיא, ושגם אחרי זמן ממושך בתנור עדיין ידיף את הריח המעופש, כך גם אותה תוכנית "סלבס": חלקם כבר נעלמו מהוויית חיינו, חלקם כבר עשו מאז דברים אחרים לגמרי מאלה שבזכותם הוצגו לצופים. היה מביך.

בואו נניח שמייקל לואיס ויובל המבולבל יכולים עוד לעורר התרגשות מסוימת, אבל מה תגידו על התוכנית הערב (ג'), שתאמינו או לא - אוספת את "המתחרים הצבעוניים ביותר" מהעונה הראשונה.

אתם מבינים? כשנרקחה התוכנית הזאת במקור, יצא מישהו מנקודת הנחה שהצופים זוכרים את המתמודדים הצבעוניים ביותר מהעונה הקודמת, מאז חלף נצח במונחי טלוויזיה: איך מצפה מישהו שנזכור את המתמודד ששר "בן פורת יוסף עליי", כשאנחנו בקושי זוכרים מי הם טל ברמן ואביעד קיסוס?

מילא עם כוס הקפה של שעה 17:00 כתחליף לכל משדרי האקטואליה - אבל ב-21:00?