"כיוון אחר" החלה לשווק את חבילות הפרסום למשחקי נבחרת ישראל

הזכיינית של איגוד הכדורסל נערכת לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה שייפתח בחודש הבא; ישראל תארח בנוקיה את אסטוניה, סרביה, סלובקיה, מונטנגרו ואיסלנד

במקביל להכנות המקצועיות, באיגוד הכדורסל העלו הילוך גם בצד הארגוני לקראת טורניר קדם אליפות אירופה שייפתח בחודש אוגוסט.

חברת "כיוון אחר פרסום שיווק ומדיה", הזכיינית הבלעדית של איגוד הכדורסל, החלה לשווק את חבילות הפרסום למשחקי נבחרת ישראל בכדורסל בקדם אליפות אירופה. מדובר על משחקי הבית שייערכו בהיכל נוקיה החל מהחודש הבא. "כיוון אחר" תשווק חבילות פרסום וקד"מ מיוחדות לכל המשחקים.

ישראל שובצה לבית 1 ביחד עם נבחרות סרביה, אסטוניה, סלובקיה, מונטנגרו ואיסלנד. משחק הפתיחה של הטורניר הקדם אירופי יהיה בחוץ מול מונטנגרו ב-15 באוגוסט. את משחקי הבית שלה תפתח ישראל ב-18 באוגוסט מול אסטוניה. בסך הכל תקיים הנבחרת 10 משחקים בתוך 4 שבועות. המשחק המסיים של הקמפיין יהיה ב-11 בספטמבר בחוץ מול סרביה. שתי הראשונות בכל בית יעפילו אוטומטית לטורניר היורובאסקט שייערך בקיץ הבא בסלובניה, ובנוסף 4 הנבחרות עם המאזן הכי טוב מבין המדורגות במקום השלישי.

בועז מוזס, מנכ"ל "כיוון אחר", אמר: "אני בטוח שהיכל נוקיה יהיה מלא בכל המשחקים לאור האהדה הגדולה שיש לחובבי הספורט והכדורסל בפרט, לנבחרת ישראל בכדורסל והציפייה לראות שוב את הכוכבים שמשחקים בחו"ל"