נחשפים: שיק הכפכפים בשיאו עם מגוון עיצובים במאות שקלים - שווה את המחיר?

צפו: העיצובים החמים של הכפכפים - מעור רך או מבד קנבס ■ הייתם משלמים את הכסף עבור הכפכפים העדכניים?

בימים חמים אלה קשה לסרב לאפשרות להעביר את היום בהליכה נוחה על סוליות עור, גומי או חבל, באצבעות חשופות ומשוחררות ועל עקבים מאווררים. ההתלבטות הנצחית בין הנפלאות שיכול לחולל זוג נעלי עור משובחות לבין הנוחות שמציעים הכפכפים מוכרעת סופית נוכח הקיץ הלוהט הזה ומגוון העיצובים המוצעים על-גבי המדפים.

לצעירים, לספורטיביים ולשעות הפחות מחייבות יתאימו כפכפי אצבע מהסוג שנמכר בחנויות הספורט והגלישה, עשויים גומי או חבל. המעוצבים - מעור רך או מבד קנבס - יתאימו לאופנתיים יותר, שגם מוכנים לשלם. כך או כך, כדאי לזכור שדווקא בקיץ, השיק של הכפכפים טמון בשילוב המנוגד עם פריטים קיציים מעט מחויטים יותר, כמו מכנסי ברמודה (שאינם בגזרת דגמ"ח) או חולצת פשתן מכופתרת ואוורירית עם מכנסיים ארוכים הנלבשים בנונשלנטיות מסוגננת עם כפכפים מעודכנים.

חשיפה נוסטלגית

בשנות ה-80, כפכפי ה"פסים" שויכו באופן טבעי לים, לבריכה ולהופעה הכי זרוקה ולא מחייבת. לאחרונה, הקאמבק העיצובי (כמעט לחלוטין נאמן למקור) והמאוד-צבעוני שלהם מחזיר עטרה ליושנה ומעניק להם מעמד אופנתי מחודש.

חשיפה אלגנטית

בהתאם לבגדים, למקום, לזמן ולנסיבות אפשר לנעול כפכפים מסוגננים בעלי מראה "לבוש" יותר. הכפכפים המעוצבים, שאינם בהכרח כפכפי אצבע, נחשבים העונה לגרסה היוקרתית של הז'אנר. זו אינה פוסחת על אף מותג אופנה גברי שמכבד את עצמו. בצירוף מכנסיים מחויטים וז'קט קל יתקבל ניגוד מלא שיק, שיישאר עדכני גם בעונת המעבר.