אפקט האולימפיאדה: הפרסום בבריטניה צפוי לזנק ב-4.5%

שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל ■ גם הוצאות הפרסום בסלולר יזנקו

סף ההתרגשות בלונדון עומד להגיע לשיאו מחר (ו') עם פתיחת המשחקים האולימפיים. אחד הענפים שצפוי לשגשג השנה בעקבות האולימפיאדה הוא ענף הפרסום, שעל-פי הערכות של חברת המחקר eMarketer יגלגל השנה 24.21 מיליארד דולר - עלייה של 4.5% לעומת אשתקד.

על-פי החברה, שליש מהוצאות הפרסום יגיע השנה לדיגיטל, כשהיחס צפוי להשתפר עד 2016 ולהגיע למחצית מהשוק.

הוצאות הפרסום בסלולר צפויות לזנק גם הן ולהגיע ל-558 מיליון דולר - זינוק של 70.3% לעומת 2011, אז זינקו ההוצאות ב-144.8% לעומת 2010.