הנקראות ביותר

בקשה לייצוגית ב-144 מיליון שקל נגד שופרסל בגין הטעיית צרכנים

הטענה: שופרסל מפרסמת באתר שלה מוצרים במחירי מבצע אך מספקת אותם במחיר מלא, והצרכן מגלה את הפער רק בבדיקת החשבונית עם קבלת המוצרים

בקשה לתביעה ייצוגית נגד רשת שופרסל בסך 144 מיליון שקל הוגשה היום (א') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, באמצעות משרד עורכי הדין גורן-טפירו, בטענה כי החברה מחייבת בפועל את הצרכן במחירים גבוהים מאלה המופיעים באתר האינטרנט בעת רכישת מוצריה.

בתביעה נכתב כי שופרסל מחייבת בפועל במחיר גבוה משמעותית מסכום הקנייה המקורי, בפער ממוצע של כ-10% לרעת הצרכן. התובעים טוענים להטעיית צרכנים, הפרת חובת הגילוי והפרת חובת סימון מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.

לטענת התובעים, עמרי נחום ורביד ברנר, ההפרש לרעת הצרכן מגיע במקרים רבים לעשרות אחוזים מסכום הקנייה. מוצרים שפורסמו באתר שופרסל במחיר מבצע מסופקים בסופו של דבר ללקוח במחיר מלא, ללא הודעה מוקדמת. לקוחות שבודקים את החשבונית בעת קבלת המשלוח, מגלים את הפער לרעתם בהפתעה מוחלטת.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות