מניית היום: מזנקת 15% לאחר שקיבלה הזמנה למערכות

חברת ווידמד מזנקת היום לאחר שהודיעה כי קיבלה הזמנה לשש מערכות לביצוע בדיקות שינה ביתיות, בשם Morpheus® Ox ■ המערכות הוזמנו על ידי מפיץ באנגליה המעוניין להפיצן

חברת ווידמד מזנקת היום (ב') במהלך המסחר בבורסה, לאחר שהודיעה כי קיבלה הזמנה לשש מערכות לביצוע בדיקות שינה ביתיות, בשם Morpheus® Ox.

מערכת Morpheus OX מאפשרת אבחון פשוט ויעיל של דום נשימה בשינה והקלטת נחירות. בעזרת המערכת ניתן לבצע את בדיקת השינה בבית על ידי הקלטת ואגירת הנתונים הקליניים של החולה במכשיר הסלולר.

המערכות הוזמנו על ידי מפיץ באנגליה המעוניין להפיץ את המערכות ללקוחות שהביאו בהן עניין. בחודשים האחרונים ביצע המפיץ האנגלי בדיקה מקיפה של השוק האנגלי ומערכות ההדגמה שהוזמנו ישמשו לקוחות מובילים שלו.

אניה אלדן, מנכ"ל חברת ווידמד, ציינה בהמשך לעסקה כי "ווידמד פועלת בחודשים האחרונים ברחבי העולם על מנת להחדיר לשווקים מובילים את מערכת Morpheus® Ox. בחודשים האחרונים פעלנו במדינות ברחבי העולם, ביניהן, הודו, ארה"ב וישראל וכעת אנו זוכים להתעניינות גם באנגליה.

"השוק האנגלי מתאפיין במספר רב של בדיקות שינה ביתיות, לאור יתרונותיה הרבים של המערכת, שהינה פשוטה אך מתוחכמת, אנו מאמינים כי קיים בשוק האנגלי פוטנציאל מסחרי רחב", הוסיפה אלדן.