גוף חדש יוצא לדרך: פורום השיווק הישראלי

היו"ר רונן עפר: "מטרת הפורום היא ליצור שיח ואינטראקציה מפרה. הפורום מציע תכנים עדכניים וכנסים סביב הנושאים המעסיקים את אנשי השיווק בעידן החדש"

אתמול (ג') הושק פורום השיווק הישראלי, שמטרתו לעודד את השיח בתחום השיווק בישראל, ללמד ולהעשיר אנשי מקצוע בתחום. הפורום פתוח לכל העוסקים בתחום ומיועד לאנשי שיווק, דוברים, אנשי יחסי ציבור ולכל מי שעולם השיווק רלוונטי עבורו - מסטודנטים שמתעתדים לעסוק בתחום ועד חברות גדולות במשק.

לדברי רונן עפר, יו"ר הפורום, מנכ"ל חברת אפריל ייעוץ עסקי והמנהל המקצועי של האקדמיה לשיווק, "מטרת הפורום היא ליצור שיח ואינטראקציה מפרה בתחום השיווק. הפורום מציע תכנים עדכניים וכן מפגשים וכנסים סביב הנושאים המעסיקים את אנשי השיווק בעידן החדש".

לדבריו, "הגוף העיקרי שפועל היום בתחום הוא איגוד השיווק הישראלי, שפונה רק לחברות ולא לאינדיבידואלים, וההרשמה אליו כרוכה באלפי שקלים בשנה. המטרה שלנו היא להנגיש את הפורום לכולם עם דמי חבר סמליים של 150 שקל לשנה. בכל חודשיים יתקיים מפגש, וכנס שיווק שנתי ייערך בסוף ינואר. המטרה היא להוות במה לשיתוף מידע, באמצעות מאמרים שהחברים יכולים לפרסם באתר הפורום".

"לא גוף פוליטי"

חברי הפורום יקבלו גם הטבות מגופים שונים כמו חברות השמה ופתרונות דיוור. עפר מדגיש כי "לא מדובר בגוף פוליטי, ואין לנו כוונה לפעול מול הרגולטור בשום דרך. הפורום נולד מתוך העובדה שהעולם של הניו-מדיה מתעדכן כל-כך מהר, ומי שלא מתעדכן נותר מאחר - אנחנו נוכל לשמש במה שעליה כל אחד יוכל לתת את הערך המוסף שלו".

הציפייה היא להגיע תוך חודש וחצי ל-1,000 חברים ובתוך חצי שנה לכ-3,500.

ההנהלה המייעצת של הפורום כוללת אנשי שיווק, פרסום, היי-טק והון סיכון בישראל, הפועלים בהתנדבות.

בין חברי ההנהלה: יובל ארד, שותף ומנהל קבוצת יורו ישראל ומייסד ארד תקשורת; קובי סמבורסקי, שותף מנהל בקרן ההון סיכון גלילות; לירי קידר, מנכ"לית חברת המיתוג הבינלאומית טיטאן; עיתונאית "גלובס" לשעבר, בתיה פלדמן; סמנכ"לית השיווק של חברת סיוידיה, עמית דניאל ועוד.