חברת Prestige Ticketing, שניהלה עבור מארגני המשחקים האולימפיים שמתקיימים בימים אלה בלונדון את מכירת חבילות אירוח היוקרה (Hospitality) לתחרויות, הודיעה כי חצתה את יעד המכירות שלה - 100 מיליון ליש"ט.
ב-Prestige סיפרו כי מכרו את מרבית הקצאת מקומות ה-VIP שניתנה להם למשחקים, שכללה 80 אלף כרטיסים בסך-הכול. יש לציין כי למרות נתוני המכירות המצוינים, מסיבות לא ברורות לא מעט מושבי VIP נותרו ריקים במהלך המשחקים (ראו תמונה - מושבי יוקרה ריקים בתחרויות הדרסאז').
אלן גילפין, מנכ"ל Prestige, סיפר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי החברה הצליחה להרוויח עבור הזיכיון למכור את חבילות האירוח ללונדון 2012, "אבל רווח נמוך ממה שציפינו".
לטענתו, החברה נאלצה לתמחר את החבילות במחיר נמוך יותר ממה שחשבה. כמו כן, החברה השקיעה 9.5 מיליון ליש"ט בבניית מבנה זמני בפארק האולימפי בלונדון.
אגב, בניגוד לטורנירי הכדורגל הגדולים (המונדיאל והיורו) שכבר שנים ארוכות מנהלים מכירת חבילות אירוח יוקרתיות, משחקי לונדון היו הראשונים בהיסטוריה האולימפית בהם התבצעה יוזמה כזאת.
בסך-הכול נמכרו 8.8 מיליון כרטיסים לאולימפיאדה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.