אגודת העיתונאים לרשות השידור: מינוי זליג רבינוביץ' - ביזיון ביה"ד

לפני כשבועיים פסק ביה"ד כי רבינוביץ' לא יעסוק ברפורמה ברשות השידור ■ ואולם, בטקס החתימה על הרפורמה אתמול הכריזו על רבינוביץ' כ"מרכז" הרפורמה

אגודת העיתונאים בתל-אביב שלחה הערב (ב') לבכירי רשות השידור מכתב התראה מפני ביזיון בית הדין בעניין מינויו של זליג רבינוביץ' לתפקיד מנהל הרפורמה ברשות השידור. זאת לאחר שמנכ"ל הרשות, יוני בן-מנחם, ויו"ר הרשות, אמיר גילת, הכריזו על רבינוביץ' כ"מרכז" הרפורמה בטקס החתימה החגיגי שנערך אתמול (א') בלוד.

לפני כשבועיים פסק בית הדין האזורי לעבודה בירושלים כי רבינוביץ' לא יעסוק בענייני ניהול כוח-אדם או ייתן הוראות והנחיות לעובדי רשות השידור, זאת לפחות עד לדיון בעניינו שייערך בחודש הבא.

ואולם, בטקס שנערך אתמול בלוד, יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, והמנכ"ל, יוני בן-מנחם, העתירו מחמאות על רבינוביץ' ועל כישוריו. הגדיל לעשות גילת, שאמר לרבינוביץ' בטקס כי "הכדור עובר אליך היום, זליג, ואנחנו מאמינים ביכולות שלך. אני יודע שאפשר ליד השם שלך אפשר להוסיף את התואר דוקטור, כי אתה דוקטור לרשות השידור, ואני מקווה שבעזרת הכישורים שלך אתה תדע ותשכיל לרכז את הרפורמה, וכמו שאמרתי - המשימה הזו עוברת אליך היום".

"אני רוצה לאחל הצלחה למר זליג רבינוביץ', שמונה מטעם המוסדות וההנהלה לתאם ולרכז את נושא הרפורמה", אמר עוד גילת.

במכתב ששלחה היום אגודת העיתונאים נכתב: "דבריו אלה של יו"ר רשות השידור נאמרו תוך התעלמות מוחלטת מההחלטה השיפוטית... לא נרחיב מעבר לכך, שכן הדברים מדברים בעד עצמם - ובמלוא החומרה".

"מרשתי לא תסבול כל הפרה או ראשית הפרה של ההחלטה השיפוטית", כתב עו"ד יריב רונן ממשרד עורכי הדין אילן בומבך, "והיא לא תהסס לנקוט הליך לפי פקודת ביזיון בית המשפט, אם וככל שיימצא כי זליג רבינוביץ' הפר את צו המניעה הזמני".