חיים הכט ממשיך לחפש: "יצאת צדיק" במקום הראשון

גמר ה-100 מטר בלונדון הצליח להכניס את ערוץ 1 לטבלת הרייטינג השבועית

יוסיין בולט, האצן שמצליח לרתק מיליארדי אנשים לטלוויזיה כל אימת שהוא מניח את רגליו בעמדת זינוק על המסלול, זיכה השבוע את הערוץ הראשון בכניסה למקום ה-9 בטבלת עשר התוכניות הנצפות ביותר עם 17.3% צפייה בגמר ריצת ה-100 מטר.

מדובר באירוע "היסטורי" לכל הדעות הן מבחינת בולט והן מבחינת הרייטינג של רשות השידור, שתצלול ככל הנראה החל ממחר בחזרה אל תהום הנשייה עם סיומם הערב של המשחקים האולימפיים (ראו הרחבה בעמוד 2).

בעוד שאף תוכנית לא זכתה השבוע לחצות את רף ה-30%, המדף הרחב של קשת ממשיך כצפוי לשלוט על טבלת הריטינג השבועית ומזכה את קשת בשלושת המקומות הראשונים. "יצאת צדיק" התייצבה במקום הראשון עם 29.9%, הפרק הרביעי והאחרון של "הפרלמנט" נפגע מהאולימפיאדה והשיג את הנתון הנמוך ביותר לסדרה - 27.3%. עונת העשור של "כוכב נולד" שמתקשה לספק נתונים גבוהים, הצליחה בכל זאת להתייצב במקומות השלישי והחמישי עם 24.9% ו-21.4 בקרב משקי הבית היהודים.

"הישרדות" ממשיכה להיות בצמרת

בעוד שהמנצח הגדול בקרב על "הישרדות" עדיין לא הוכרע, ורשת וערוץ 10 ימשיכו, כך נראה, להתקוטט על פסל החסינות בבתי משפט בתקופה הקרובה, התוכנית זכתה להתייצב השבוע הן במקום הרביעי והן במקום השישי עם 23% ו-20.6% בהתאמה.

גם "היפה והחנון" של ערוץ 10 נוחתת בטבלה השבוע עם 17.1% המזכים אותה במקום העשירי והסוגר של הטבלה.

הזכיינית רשת נעדרת לחלוטין מרשימת עשר הגדולות.