תוצאות טובות לקבוצת ממן: הרווח הנקי גדל ביותר מ-100%

הרווח הנקי הסתכם במחצית הראשונה בכ-13.6 מיליון דולר ■ הכנסות החברה במחצית נותרו ללא שינוי והסתכמו בכ- 229 מיליון שקלים

תוצאות חיוביות לקבוצת ממן במחצית הראשונה של 2012. הרווח הנקי הכפיל את עצמו והסתכם בכ- 13.6 מיליון שקלים בהשוואה לרווח נקי של כ- 6.6 מליון שקלים במחצית המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה הסתכם בכ- 27.3 מיליון שקלים למול כ-14.7 מליון שקלים במחצית המקבילה אשתקד , גידול של כ 85%.

הכנסות החברה במחצית נותרו ללא שינוי והסתכמו בכ- 229 מיליון שקלים . במחצית הורגש גידול בפעילות התעופתית של הקבוצה והאטה מסוימת במגזר הלוגיסטיקה. ה- EBITDA במחצית הראשונה הסתכם בכ- 37.9 מיליון שקלים בהשוואה לכ- 40.2 מיליון שקלים במחצית המקבילה אשתקד.

ברבעון השני של השנה הסתכם הרווח הנקי בכ- 8.3 מיליון שקלים בהשוואה לרווח נקי של כ- 5.3 מליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ- 55% אחוזים. הרווח התפעולי ברבעון השני צמח בכ- 58% אחוזים והסתכם בכ- 15.7 מליון שקלים למול כ-9.9 מליון שקלים ברבעון מקביל אשתקד . ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ- 113.8 מיליון שקלים לעומת 112.5 מליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד .

ה- EBITDA הרבעוני הסתכם בכ- 19.3 מיליון שקלים בהשוואה לכ- 18.0 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יו"ר קבוצת ממן נחמה רונן אמרה בהתייחס לתוצאות כי "2012 הנה ללא ספק שנה של התפתחות וצמיחה. בימים אלו אנו נמצאים בשלבים מתקדמים של פיתוח עסקי בארץ ובחו"ל . כל המהלכים בהם נקטה ממן לאחרונה, לרבות גיוס מוצלח של 175 מיליון שקלים בתחילת השנה, נעשו בכדי להכין את החברה לעשור הבא ובכדי להתמודד עם המצב הרגולטורי בישראל שמחייב אותנו לחדור לתחומים חדשים".

מנכ"ל הקבוצה עופר לינצ'בסקי אמר כי "למרות האקלים הכלכלי בעולם ובישראל ולמרות העובדה כי אנו מספקים שירותים למגוון רחב של חברות שמושפעות גם הן מהמצב במשק, ממן ממשיכה את מגמת הצמיחה בכל הפרמטרים. חוסנה הפיננסי של החברה מאפשר לנו לבצע עסקאות במחירים טובים בתקופה זו. כמו כן, גם ברבעון שחלף התמקדנו בהרחבת פעילות הקבוצה באמצעות חברות הבנות לוגיסטיקר וארכיב 2000 לרבות הרחבת תשתיות והקמת מבנים חדשים".