ורינט רוכשת את קומברס טכנולוג'י - ותמחק אותה מהמסחר

קומברס טכנולוג'י תחלק את מניות החברה הבת קומברס לבעלי המניות שלה ■ קומברס טכנולוג'י מחזיקה נכון להיום בכ-41% ממניות ורינט ■ מנכ"ל ונשיא ורינט: המהלך יגדיל משמעותית את כמות המניות שבידי הציבור

ורינט הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם לרכישת חברת האחזקות קומברס טכנולוג'י . הרכישה תתבצע לאחר שקומברס טכנולוג'י תשלים את חלוקת מניות החברה הבת קומברס, העוסקת בפעילות טלקום, לבעלי המניות שלה, כולל נכסים נוספים למעט האחזקות בחברת ורינט.

על פי תנאי העסקה, תרכוש ורינט את קומברס טכנולוג'י, במהלך שיבטל את מבנה השליטה הנוכחי של קומברס טכנולוג'י בוורינט. קומברס טכנולוג'י מחזיקה נכון להיום בכ-41% ממניותיה הרגילות של ורינט, ובכל מניות הבכורה ההמירות של ורינט, אשר - במידה והיו מומרות - היתה קומברס טכנולוג'י בעלת אחזקות של כ-53.7% ממניותיה הרגילות של ורינט.

דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט, ציין כי "אנו מברכים על המהלך, שיבטל את גרעין השליטה ויהפוך את ורינט לחברה עם 100% אחזקה ציבורית. הבהרת מבנה הבעלות היא צעד משמעותי וחיובי, בעוד אנו ממשיכים להתמקד ביצירת ערך לבעלי המניות".

עוד הוסיף בודנר כי "ביטול מניות הבכורה להמרה והדיבידנד מפשט את מבנה ההון של ורינט, והנפקת מניות ורינט ישירות לבעלי מניות קומברס טכנולוג'י תגדיל באופן משמעותי את כמות המניות שבידי הציבור כמו גם את הסחירות והנזילות עבור המשקיעים".

על פי תנאי ההסכם, תשלם ורינט עבור הרכישה כ-27.5 מיליון מניות רגילות של ורינט, ובנוסף מספר מניות שווה ערך ללא יותר מ-25 מיליון דולר.

על פי הודעת החברה, המועד הצפוי להשלמת העסקה הוא במהלך הרבעון הראשון המסתיים ב-30 באפריל 2013.

בנקי ההשקעות גולדמן סאקס ורוטשילד ליוו את העסקה מטעם קומברס.