מיכאיל מירילשוילי ישקיע 48 מיליון שקל בהכשרה אנרגיה

איל ההון היהודי-רוסי ישקיע 40 מיליון שקל בתמורה להקצאת מניות, כאשר בנוסף יוקצו לו עוד 14.5 מיליון מניות במחיר של 58 אגורות למניה - גבוה ב-65% מהמחיר בבורסה ■ בנוסף, יקבל אופציות לפי שער של 90 אג' למניה

מיכאיל מירילשוילי, איל הון יהודי-רוסי, ישקיע בהכשרה אנרגיה חרף הטלטלה במניה בתקופה האחרונה. הכשרה אנרגיה מחזיקה בזכויות בקידוחי "מירה" ו"שרה" והיא מנוהלת ע"י אוהד מראני.

הכשרה אנרגיה דיווחה היום (ה') לבורסה כי מירילשוילי ישקיע 40 מיליון שקל בחברה בתמורה להקצאת מניות, כאשר בנוסף יוקצו לו עוד 14.5 מיליון מניות במחיר של 58 אגורות למניה, כלומר בהיקף של 8.41 מיליון שקל. לפי ההסכם המקורי היה אמור מירילשוילי לקבל את המניות הנוספות במחיר של 73.5 אגורות למניה, אולם בשל הירידה במחיר המניה הורד המחיר (אם כי יש לציין שעדיין מדובר במחיר הגבוה ממחיר השוק).

יתרה מזאת - מירילשוילי יקבל גם 8.9 מיליון אופציות להמרה למניות הכשרה אנרגיה, לפי שער מימוש של 90 אגורות למניה. מחיר זה גבוה ב-157% ממחיר השוק.

הבעת אמון נוספת מגיעה מכיוון החברה האם, הכשרת הישוב, שהתחייבה לפצות את מירילשוילי בעוד שנה וחצי במידה ומחיר המניה יהיה נמוך מ-58 אגורות. גובה הפיצוי: עד 12 מיליון שקל.

מירלשוילי, 52, חולש על אימפריה בתחומי הבידור, הרוקחות והנדל"ן. מקום מושבו העיקרי הוא העיר סנט פטרבורג ברוסיה.