מכירות פרוטרום טיפסו ל-164.8 מ' ד'; הרווח עלה ב-10%

מכירות פרוטרום בתחום הטעמים, הרווחי יותר מבין פעילויות החברה, גדלו ברבעון השני של 2012 ב-43.2% לעומת הרבעון המקביל והגיעו לשיא של 122.5 מיליון דולר

פרוטרום מסכמת הבוקר (ד') את הרבעון השני של השנה עם עלייה של 35.2% במכירות ל-164.8 מיליון דולר לעומת 130.6 מיליון דולר מכירות ברבעון השני של 2011. הרכישות שבוצעו בשנת 2011 וברבעון הראשון של 2012 תרמו 38.6 מיליון דולר למכירות החברה ברבעון השני של השנה. מכירות פרוטרום בתחום הטעמים, הרווחי יותר מבין פעילויות החברה, גדלו ברבעון השני של 2012 ב-43.2% לעומת הרבעון המקביל והגיעו לשיא של 122.5 מיליון דולר, המהווים 74.3% מסך מכירות החברה.

בשורה התחתונה, דיווחה החברה על עלייה של 10% ברווח הנקי שהסתכם ב-13.5 מיליון דולר לעומת 12.3 מיליון דולר ברבעון המקביל.

החברה השיגה שיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת, שהגיע ל-22.3 מיליון דולר בהשוואה לתזרים של 13.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.

אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום, אמר כי "אנחנו מרוצים מהתוצאות של הרבעון השני והמחצית הראשונה של השנה. הגעת החברה לשיא בביצועיה הן בשורת ההכנסות והן בשורות הרווח, חרף תנאי השוק הנוכחיים והשפעת המטבעות, מעידה על הצלחת אסטרטגיית הצמיחה המהירה, המבוססת על צמיחה פנימית רווחית וביצוע רכישות אסטרטגיות תומכות, ועל ניהול מיטבי של תמהיל המוצרים הגדול של החברה לצד האצת ההתרחבות לשוקי יעד בעלי שיעורי צמיחה גבוהים.

פרוטרום פועלת ותמשיך לפעול להשגת התייעלות מרבית, שיפור מבנה העלויות ובכך תבטיח המשך שיפור רווחיותה וחיזוק כושר התחרות שלה. המשך מימוש מוצלח של האסטרטגיה שלנו המשלבת צמיחה פנימית רווחית ורכישות בשילוב מהלכי ההתייעלות הביאו כבר במהלך הרבעון לעליה משמעותית ברווח ובשיעורי הרווחיות שלנו, ואנו צופים שיובילו להשגת קפיצת מדרגה משמעותית נוספת הן במכירות והן ברווח וברווחיות של פרוטרום במהלך הרבעונים הבאים ובמיוחד בשנה הבאה".