בתי המשפט ברחוב שוקן בת"א יעברו לבניין שייבנה בבת-ים

‏בתי המשפט לתעבורה, לעבודה, למשפחה ולנוער ייבנו בשטח בן 7 דונם בבעלות העירייה, במסגרת תוכנית דגל של עיריית בת-ים

בתי המשפט לתעבורה, לעבודה, למשפחה ולנוער יעברו מרחוב שוקן שבתל-אביב לאזור התעסוקה המתחדש של בת-ים. כך לפי תוכנית שאושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל-אביב.

‏בתי המשפט יעברו לבת-ים במסגרת תוכנית דגל של עיריית בת-ים, במסגרתה גם ייבנה מבנה חדש לעירייה על פני 30 קומות ושטחי משרדים. זאת במסגרת תוכנית לאזור העסקים בדרום בת-ים, שיהפוך למתחם עסקים מטרופוליני הממותג רובע ‏UP‏, ושיכלול שימושים לתעסוקה, מסחר ומגורים.

‏התוכנית חלה על שני מתחמים: האחד בין הרחובות ניסנבאום ממזרח, הסוללים מצפון והעבודה ממערב, והשני בין הרחובות ניסנבאום ממערב, הקוממיות מצפון ובית העלמין ממזרח.

‏בתי המשפט ייבנו בשטח בן 7 דונם בבעלות העירייה, שיהפוך ממגרש סחיר למגרש למבני ציבור. על מחצית המגרש ייבנה בניין בן 20 קומות בשטח של 14,500 מ"ר שישמשו את בתי המשפט. על המחצית השנייה של המגרש ייבנה מגדל העירייה על פני 30 קומות בשטח של 24,600 מ"ר, שישלב מסחר ותעסוקה לבד ממשרדי העירייה, שיפעלו בקומות התחתונות של המגדל.

‏זכויות הבנייה המוצעות במגרש זה הן 600%. ממזרח לתוכנית יעבור תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה ובמתחם הסמוך ייקבע מגרש לתכנון עתידי לתעסוקה ומסחר.