ביז קופון ועמותת "שכן טוב" השיקו שת"פ לתרומה לנזקקים

אתר ביז קופון מבית "גלובס" מוביל מיזם חברתי לכבוד ראש השנה: תרומה עסקית לעמותת "שכן טוב" המחלקת סלי מזון למשפחות נזקקות

ביז קופון מבית "גלובס", אתר הדילים העסקיים המוביל בישראל, מציג אזור שלם באתר המיועד לראש השנה. באתר ניתן למצוא לכבוד החג מגוון רחב של מתנות לעובדים, מוצרי דפוס, פרסום ומיתוג.

המיזם המעניין והחברתי באתר הוא שיתוף-פעולה עם עמותת "שכן טוב" הוותיקה לגיוס תרומות מעסקים וחברות למשפחות נזקקות לכבוד ראש השנה. באתר ניתן לתרום סכום של 20 שקל לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות. לאחר התרומה תשלח אל בית העסק חשבונית מעמותת "שכן טוב", אשר ניתן יהיה להזדכות עליה במס כתרומה.

http://www.biz-coupon.co.il/Default.aspx?cuponid=722

עמותת "שכן טוב" מוסרת כי "חרף גודלה של העמותה והיקף פעולתה, אין היא זוכה להכרה פרסומית רבה, וזאת לנוכח ערכי הצניעות והנתינה בסתר שהם לחם חוקה של 'שכן טוב'. אנחנו, המתנדבים בעמותה, מתנגדים נחרצות למיתוג או שיווק בעיתונות, שכן פעילותינו מבוססת על טהרת ההתנדבות, וכפועל יוצא אין בעמותה מקבלי שכר, מהמנכ"ל ועד אחרון המתנדבים, כולם פועלים מתוך אמונה בנתינה שהיא ללא כל תמורה.

"יחד עם זאת, אנו מתרגשים ומוקירים את 'גלובס' על נכונותם ורצונם לתרום לפעילות ברוכה זו, ומבטיחים כי כל שקל שייתרם יועבר לנזקקים, וכן מזמינים את כל בעלי התודעה החברתית לבוא ולקחת חלק בפעילות שלנו, גם אם לשעתיים בחודש".

לצפייה ותרומה למשפחות לחצו כאן- http://www.biz-coupon.co.il/Default.aspx?cuponid=722