לקחה 250 אלף שקל מעיזבון אביה החורג כשכר דירה על 28 שנה

אדם תובע את אחותו החורגת ואמה, שהתחתנה עם אביו המנוח לאחר גירושיו מאמו הביולוגית ■ טוען כי השתיים מנסות לנשל אותו מעיזבונו של אביו

סיפור על יצירתיות משפטית: מדובר בתביעה שהגיש אדם נגד אחותו החורגת ואמה, אשר התחתנה עם אביו המנוח לאחרגירושיו מאמו הביולוגית. התובע טוען כי אחותו החורגת ואמה מנסות לנשל אותו מעיזבונו של אביו המנוח.

במהלך הדיונים בתביעה בבית המשפט לענייני משפחה, התקשתה האחות החורגת להסביר את מקורם של כ-250 אלף שקל, אשר הועברו אליה מחשבון אביה החורג, ואשר אותם היא מסרבת להחזיר כעת לעיזבונו.

לדברי עו"ד ענבר לב, המייצגת את התובע, אל דיון ההוכחות שהתקיים לאחרונה הגיעה הנתבעת מוכנה, וסיפקה הסבר מקורי במיוחד: לדבריה, מדובר בכלל בכספי שכר דירה, אותם היה חייב לה אביה החורג, בשל שימושו הרצוף בבית שבבעלות אמה ובבעלותה, וזאת חרף העובדה שהמנוח התחתן עם אמה כבר לפני יותר מ-30 שנה.

לטענת עו"ד לב, האם החורגת ושתי בנותיה, שאחת מהן היא אחותו למחצה של התובע, מעלימות מהבן את חלקו בעיזבון אביו ובירושה של סבו וסבתו - ששלושתם נפטרו במרווח של שנים בודדות זה מזה.

כעת אמור לפסוק בית המשפט האם יועברו לתובע חלקים מעיזבונו של אביו ומירושת סביו, או שכלל הכספים יישאר בידיהן של אמו ואחותו החורגת.