לאחר שבוע בלבד: ההתקשרות של פובליסיס עם אחיה פריד הופסקה

פריד אמור היה לנהל את חברת המדיה החדשה סטארקום

נמשכים השינויים הפרסונליים במערך המדיה של קבוצת פובליסיס: ל"גלובס" נודע, כי שבוע לאחר הצטרפותו של אחיה פריד לקבוצה, כמי שמיועד לנהל את חברת המדיה סטארקום, הופסקה עמו ההתקשרות. בשלב זה נראה, כי מי שיתפוס את מקומו הוא ליאור זבורובר, שהקים וניהל עד לאחרונה את חברת בקרת המדיה מינרווה.

קבוצת פוביליסיס בישראל עברה בחודשים האחרונים שורת שינויים מרחיקי לכת, שכללו רכישת מניות בבאומן-בר-ריבנאי והחלפת כל שורת ההנהלה במשרד הפרסום גלר-נסיס, שהפך להיות פובליסיס ישראל. כחלק מהשינויים נעשו גם התאמות בכל נושא המדיה.

עד עתה הייתה לקבוצה זרוע מדיה אחת - זניט מדיה. גלר-נסיס רכשו את המדיה שלהם באמצעות חברת המדיה "מדיה קום" שבבעלות אדלר-חומסקי. כדי למקסם את כוחה של הקבוצה במדיה הוחלט לרכז את כל התקציבים במקום אחד וכדי לייצר פתרון לתקציבים מנוגדי אינטרסים הקימו בפובליסיס את סטארקום - מותג מדיה אחר של הקבוצה העולמית שלא פעל עד אז בארץ.

את זניט מדיה מנהל כיום גבי אטל. לצורך ניהול סטארקום גויס כאמור פריד, ששימש עד למינויו זה כסמנכ"ל סחר בקבוצת "הארץ-דה מרקר" ובהמשך כסמנכ"ל שיווק. נראה, כי לקראת בואו של פריד בוצעה בקבוצה הערכה מחודשת לגבי הצפי לשנה הקרובה בענף הפרסום והוחלט שם כי על רקע הציפיות הלא אופטימיות אין מקום להחזיק בכיר מסוגו של פריד.

לא ניתן היה להשיג את תגובת של יורם באומן. פריד סירב להגיב לידיעה.