"דייט בחשיכה" פותחת חזק: רשמה אמש 30.4% רייטינג

הזכיינית רשת שולטת בצמרת הטבלה השבועית בזכות "מצב האומה" ו"כלבוטק"

תוכנית השידוכים של זכיינית ערוץ 2 רשת, "דייט בחשיכה", שהושקה אתמול (מוצ"ש) בהצלחה, מובילה את טבלת הרייטינג השבועית. התוכנית השיגה נתון מרשים של 30.4% צפייה.

גם פרק הפתיחה של העונה החדשה של "מצב האומה" הגיע למספר מוצלח של 26% צפייה. בסך-הכול בשבוע זה, שראשיתו סימנה את סוף תקופת החגים, רשת שלטה בצמרת הטבלה, זאת גם בזכות "כלבוטק" שהביאה 25.9% צפייה.

קשת, שכאמור הקריבה את ימי השידור שלה בערוץ 2 לטובת שמחת תורה, בכל זאת לא נפקדת מהטבלה. השידור החוזר של "הפרלמנט" הוא התוכנית הנצפית של הזכיינית בשבוע הזה, עם 23.8% צפייה.

חדשות ערוץ 2, פרט לחדשות מוצ"ש, מכניסות עוד שני משדרים אל הצמרת - ממוצע המהדורה המרכזית מגיע ל-23.8%, ואילו חדשות מוצאי החג מגיעות ל-21.8%.

עוד בתחום החדשות, אי-אפשר להתעלם מההישג של אילה חסון בערוץ 1. "יומן" בהגשתה שובר שיאים ומגיע לנתון של 8% צפייה. זה קורה בעוד ש"באולפן שישי" (דני קושמרו) נערך מעין עימות בחירות אשר מספק לחדשות 2 17.3% צפייה. באותו זמן המבזק של חדשות 10 מגיע לנתונים זניחים.

ההישגים של הערוצים כולם ביום שישי מגיעים בצל משחק הכדורגל בין נבחרת ישראל לנבחרתה של לוקסמבורג, שהביא לערוץ הספורט (ערוץ 5), על-פי ההערכות (שכן הרייטינג של הערוץ לא נמדד רשמית), 8% צפייה.

ההיערכות לערב ההשקות של רשת במוצ"ש הביאה את חדשות 2 לשדר רק ברייק פרסום אחד במהדורת מוצ"ש (דני קושמרו), שהאמירה למספרים שמזמן לא נרשמו בתוכנית - 26.7%, והפכו את התוכנית לשנייה הנצפית השבוע. באותו זמן, "המגזין" של ערוץ 10, הפעם עם עמנואל רוזן, הניב 8.2% צפייה.

רייטינג
 רייטינג