שאמה-הכהן בפייסבוק: "סמסו 'חזור' לנייד האישי של כחלון"

ח"כ שאמה-הכהן ביקש להביע תמיכה בחברו למפלגה השר משה כחלון, שהודיע אתמול על פרישה מפתיעה מהפוליטיקה, ובחר בדרך יצירתית במיוחד ■ צירף את הנייד האישי של כחלון - שמן הסתם סגור עכשיו

פרטיות? חשאיות? כנראה שלח"כ כרמל שאמה-הכהן המילים האלה לא ממש מדברות. חבר הכנסת (ליכוד) ביקש היום (ב') להביע תמיכה בחברו למפלגה השר משה כחלון, שהודיע אתמול על פרישה מפתיעה מהפוליטיקה, ובחר בדרך יצירתית במיוחד.

ח"כ שאמה-הכהן כתב היום בפייסבוק שלו את הסטטוס הבא: "סמסו לשר כחלון לנייד האישי שלו את הבקשה 'חזור'. שתפו ושרשרו. 100,000 פניות לא ישאירו אותו אדיש. שאמה-הכהן אף צירף את מספרו האישי של הנייד של כחלון - שמן הסתם סגור בשעה זו, כנראה מרצונו לשמור על מידה מסוימת של פרטיות.

כרמל שאמה הכהן
 כרמל שאמה הכהן

כפי שנחשף ב"גלובס", כחלון הטיל אתמול פצצה והודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות והוא אף שוקל לפרוש כליל מהחיים הפוליטיים. "החלטתי לקחת פסק זמן ולא להתמודד לכנסת הבאה. אני תומך בליכוד, ובראש הממשלה נתניהו, סיכמתי עם נתניהו שאהיה בצוות מאה הימים", הודיע כחלון.

לדברי גורם המקורב לכחלון, מדובר בהתלבטות אמיתית שלה שותפים בני משפחתו ומקורבים. אם אכן יחליט לעשות זאת יהיה זה צעד מפתיע ביותר ומכה קשה לליכוד שכן כחלון נחשב לאחד השרים היותר פופולריים בליכוד אם לא הפופולרי שבהם. לדברי הגורמים הודיע כחלון לנתניהו על החלטתו.