רשת האופנה גאפ נפרדת ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי

לפני מספר חודשים עברה הבעלות על הרשת לידי ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס ■ היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון

רשת האופנה גאפ נפרדת ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס". מסתמן כי הרשת, תחת הבעלות החדשה של קבוצת ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס, תוציא את התקציב למכרז.

אדלר-חומסקי טיפל בתקציב הפרסום של גאפ מיום הגעתה של הרשת לארץ ב-2009. לצורך בחירת משרד פרסום ניהלו נציגי הרשת העולמית מכרז, שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום גלר-נסיס וגיתם BBDO.

כבר מתחילת הדרך ברור היה שלא מדובר בתקציב פרסום גדול מבחינה כספית, אך האפיל הבינלאומי שלו קסם למשרדים ולצרכנים. ואכן, פרט לקמפיין השקה מושקע שנשא את הסלוגן "הלו תל-אביב", התמקד עיקר הפרסום של גאפ בקמפיינים נקודתיים - בעיקר בשילוט חוצות ובאינטרנט.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון. ב-2011 עמד היקף הפרסום של הרשת על כ-1.6 מיליון דולר, וב-2010 על כ-2.6 מיליון דולר.

לפני מספר חודשים התחלפה הבעלות על רשת גאפ, כשאלביט קמעונאות שבבעלות מוטי זיסר מכרה את הזיכיון לקבוצת גוטקס. הקבוצה מייבאת לארץ גם את זארה, פול אנד בר ומסימו דוטי. העסקה נחתמה לפי ערך של כ-40 מיליון שקל.

עתה נראה כי על רקע החלפת הבעלות הוחלט בגאפ לרענן את מערך הפרסום.

מגאפ ומאדלר-חומסקי לא נמסרה תגובה.

תקציב גאפ
 תקציב גאפ