גרופון ארה"ב מתכננת מהלך של מיתוג מחדש

זאת במטרה לבנות מחדש את המותג ולשפר את הביצועים של המניה בבורסה

גרופון ארה"ב נמצאת במגעים עם מספר משרדי פרסום לקראת מיתוג מחדש של החברה. מטרת אתר הקופונים המוביל בעולם היא לבנות מחדש את המותג ולשפר את הביצועים של המניה בבורסה.

גרי רובינסון, מנהלת שיווק באתר, אמרה כי החברה נמצאת במגעים עם מספר משרדי פרסום מובילים, וכי היא ביקשה מהם הצעות קראייטיביות לביצוע המהלך. המטרה היא לסכם עם משרד פרסום עד סוף הרבעון. הקמפיין עצמו אמור לעלות בתחילת 2013.

אחת המטרות של גרופון היא גם לשפר את הביצועים הפיננסיים של החברה. מניית החברה נסחרת כיום בשווי של 5.2 דולר, נמוך בהרבה ממחיר ההנפקה שעמד על 28 דולר בנובמבר 2011. שווי השוק של החברה הוא 3.4 מיליארד דולר.