דיונון הודיעה לאופיס דיפו על ביטול חוזה ההפעלה ביניהן

זאת, לטענת דיונון, על רקע הפרות חוזרות ונשנות של חוזה ההפעלה ע"י אופיס דיפו ■ דורשת פינוי מיידי של החנות הממוקמת באוניברסיטת תל-אביב

עמותת דיונון הודיעה לאופיס דיפו על ביטול חוזה ההפעלה בין השתיים, לאור הפרות החוזה. במכתב ששלחה אתמול (ג') עמותת דיונון לאופיס דיפו, היא דורשת פינוי מיידי של החנות הממוקמת באוניברסיטת תל-אביב, לא יאוחר מ-22.10.

המכתב מגיע בעקבות דרישת פינוי שהעבירו עמותת דיונון, אוניברסיטת תל-אביב ואגודת הסטודנטים שלה לפני כמה חודשים במכתב אחר לאופיס דיפו.

בהודעה שהוציאו אוניברסיטת תל-אביב ואגודת הסטודנטים שלה צוין כי הדרישה באה על רקע הפרות חוזרות ונשנות של חוזה ההפעלה. "הדברים הגיעו לשיא כאשר אופיס דיפו הפסיקה לשלם את דמי ההפעלה המינימליים שהיא חייבת לשלם על-פי חוזה ההפעלה, ואף הודיעה במפורש כי אין בכוונתה לשלם אותם", כך נאמר בהודעה.

במכתב שנשלח אמש צוין כי לבקשתה של אופיס דיפו נוהל משא-ומתן בין הצדדים על אופן סיום חוזה ההפעלה ועל התשלום שישולם לעמותת דיונון בגין סיומו. לטענת עמותת דיונון, אופיס דיפו מצידה הודיעה כי ההסכמות שגובשו אינן מאושרות על-ידה.

לטענת העמותה, התנהלותה עם אופיס דיפו גרמה לגידול בהפסקי העמותה, ובכוונתה לתבוע מאופיס דיפו פיצויים על הפרת חוזה והנזקים שנגרמו לעמותה מכך.

מאוניברסיטת תל-אביב ומאגודת הסטודנטים שלה נמסר כי "בכוונת האוניברסיטה ואגודת הסטודנטים לדאוג לכך שהסגירה לא תפגע בסטודנטים המתחילים את שנת הלימודים. "נדאג לכך שתהיה לסטודנטים אפשרות חלופית לרכוש ציוד משרדי במחירים נוחים לקראת החזרה ללימודים".

רשת דיונון, הכוללת 5 סניפים במוסדות להשכלה גבוהה, מופעלת על-ידי אופיס דיפו, והיא רשומה כעמותה הנמצאת בבעלות האוניברסיטה ואגודת הסטודנטים בתל-אביב. מ-2005 נמכר המותג לאופיס דיפו, ושם החנויות שונה ל"דיונון אופיס דיפו". ב-2010 נרכשה אופיס דיפו על-ידי קבוצת המשביר לצרכן.

מהנהלת אופיס דיפו נמסר: "אופיס דיפו קיבלה החלטה שלא להמשיך את הזיכיון לחנויות דיונון בשל חוסר כדאיות כלכלית".