בעל תובע 400 אלף שקל מאשתו: "קראה לי 'נאצי פסיכופת'"

טוען: "במשך תקופה ארוכה האישה מוציאה את דיבתי בצורה המכוערת ביותר, בין היתר באמצעות הכפשת שמי מול ילדינו המשותפים, בני משפחתי והשכנים"

גבר המצוי בהליכי גירושים מאשתו תובע פיצוי בסך 400,000 שקל מאשתו, בטענה כי היא קוראת לו "פסיכופת ונאצי" בפני הילדים, המשפחה והשכנים. מדובר בתביעת לשון הרע שהגיש הגבר לבית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן.

לטענת התובע, באמצעות עו"ד מורן סמון, "במשך תקופה ארוכה האישה מוציאה את דיבתו של בעלה בצורה המכוערת ביותר, בין היתר באמצעות הכפשת שמו אל מול ילדיהם המשותפים, בני משפחתו של התובע ומול שכניהם".

התובע טוען גם כי האישה הגישה תלונת-שווא במשטרה נגד בעלה כאילו הוא מחזיק אמל"ח בבית, אשר הביאה לעיכובו בתחנת המשטרה ולהשפלתו לעיני כל.

הזוג נשוי מאז שנת 2004. בחודש מאי השנה האישה הגישה נגד בעלה בבית המשפט לענייני משפחה תביעות למשמורת, מזונות ילדים ואישה ותביעה רכושית.

לטענת הבעל, מרגע שהגישה את תביעותיה נגדו, החלה אשתו במסע הכפשות במטרה להביא לסילוקו מהבית, בין היתר בהאשמות-שווא בגין אלימות, יצירת מתח בלתי נסבל בבית והסתת הקטינים נגד אביהם.

הבעל טוען כי הוא ספג את כל הדברים מתוך הנחה שהתראותיו לאשתו יגרמו לה לחדול ממעשיה, וכי היעדר הגשת תביעה נגדה יביא להרגעת הרוחות.

בין הצדדים מתנהל בימים אלה קרב משפטי שרובו נסוב סביב סירובה לכאורה של האישה לשלם את חובם המשותף של הצדדים לאמו של הבעל. מדובר בחוב של כ-900,000 שקל, בגין כספים שהאם נתנה לזוג, שרובם שימשו לרכישת דירתם המשותפת.

התביעה טוענת כי עם הזמן הלכה והחמירה התנהגותה של האישה, ובסופו של יום היא אף פתחה נגד בעלה תיק הוצאה לפועל, ובו הוציאה צו מאסר, אף שידעה כי מצבו הרפואי של התובע רעוע - ולכן הוא פנה לבית המשפט.

הבעל תובע כאמור פיצוי בגין 8 אירועים שונים שנועדו, לדבריו, להשפיל, לבזות ולפגוע בו ולהתישו עד שיסכים לדרישותיה הכספיות.

"התובע סובל עלבון, צער, עוגמת-נפש ופגיעה קשה בשמו. התובע מעריך כי כל אחת מהדיבות שהטילה בו הנתבעת הסבה לו נזק בשיעור של מאות אלפי שקלים, אולם הוא מעמיד את סך נזקיו בסך כולל של 400,000 שקל", נכתב בתביעה.