וואלה תשווק עבור מיקרוסופט את שטחי הפרסום באתריה

וואלה תשווק עבור מיקרוסופט את שטחי הפרסום באתרי ‎‎‏MSN, סקייפ, הוטמייל ומסנג'ר ■ שיתוף-הפעולה המסחרי צפוי להגיע לכ-3 מיליון גולשים בפועל בחודש‏

‎‎כ-4 חודשים לאחר ששיתוף-הפעולה בן השנתיים של מיקרוסופט ישראל ונענע10 הגיע לסיומו, חוברת ענקית התוכנה לאתר וואלה לשם מכירת שטחי פרסום בערוצים השונים.

במסגרת שיתוף-הפעולה המסחרי שייצא לדרך השבוע, תהיה וואלה מופקדת באופן בלעדי על הפעילות המסחרית ומכירת הפרסום בנכסיה המקוונים של מיקרוסופט - אתר ‏MSN‏, תוכנת השיחות סקייפ, שירות הדואר האלקטרוני הוטמייל ותוכנת המסרים המיידיים מסנג'ר. וואלה תציע חבילות פרסום משולבות ובכך תגדיל את שיעור החשיפה שלה לקהלים נוספים.

‏יש לציין כי שיתוף-הפעולה בין מיקרוסופט לנענע10, במסגרתו הוקם גוף פרסום בשם ‏MASA‏, ביקש לקרוא תיגר על הדואופול בשוק האינטרנט הישראלי של וואלה ו-‏ynet‏ וכלל גם מכירת שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק.

‏על-פי נתוני ועדת המדרוג, בחודש מאי - החודש האחרון שבו פורסמו נתוני מיקרוסופט - הביאו נכסיה המקוונים (ללא סקייפ) כ-780 אלף גולשים בפועל, בנטרול חפיפות. בהתבסס על נתונים אלה, שיתוף-הפעולה המסחרי צפוי להגיע לכ-3 מיליון גולשים בפועל בחודש, בנטרול חפיפות.

‏יש לציין כי ההסכם החדש מתווסף להסכם תוכן שנחתם לאחרונה בין מיקרוסופט לוואלה, גם הוא בא לאחר סיום היחסים עם נענע10, שבמסגרתו החלה וואלה לספק ל-‏MSN‏ תכני חדשות, בידור ולייף סטייל.

לטענת הצדדים, הסכם התוכן החדש הביא לגידול של 15% במעורבות הגולשים ב-‏MSN‏, ובמסגרתו שולבו באתר גם שירות ה-‏VOD‏ החדש של וואלה, לוח יד2 מקבוצת וואלה ואתר הסחר האלקטרוני והדילים היומיים וואלה שופס.

‏לדברי מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, "שיתוף-הפעולה עם מיקרוסופט און-ליין יוצר את קבוצת המדיה בעלת הפריסה הרחבה ביותר באינטרנט הישראלי. אנחנו מתכוונים לשלב את העוצמה של שתי החברות ולהציע למפרסמים מוצרים מפולחים עם כיסוי גבוה של כל קבוצות הגיל".

‏אסף מור, מנהל פעילות חטיבת האונליין והניו-מדיה במיקרוסופט ישראל, הוסיף כי "אנחנו שמחים להיות בשותפות עם וואלה, חברת המכירות המקוונות המובילה בישראל. השותפות החדשה עם וואלה תסייע למותגים להתחבר עם הקהל של מיקרוסופט און-ליין באמצעות כל הפלטפורמות הנוכחיות והעתידיות".