רדהיל חתמה על מזכר הבנות לרכישת שתי תרופות חדשות

שתי התרופות הנרכשות הינן תחת פטנט ארוך שנים ובעלות יתרון ייחודי בהשוואה לתרופות דומות בשוק ■ לתרופות שוק פוטנציאלי של 2.4 מיליארד דולר בשנה

רדהיל הודיעה היום (ב') כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת SCOLR Pharma מארה"ב לרכישה זכויות בלעדיות, כלל עולמיות, בשתי תרופות, מוגנות פטנט, בשחרור מבוקר הנמצאות בשלבי פיתוח מתקדמים.

התרופה הראשונה הינה איבופרופן (Ibuprofen) בשחרור מבוקר של 12 שעות המיועדת לטיפול בדלקות ושיכוך כאבים, עם שוק עולמי של כ-1.4 מיליארד דולר בשנת 2011. תרופה זו סיימה בהצלחה ניסוי שלב שלוש (Phase III) בארה"ב אשר בו לקחו חלק 256 מטופלים.

התרופה השנייה הינה פסואדואפדרין (Pseudoephedrine) בשחרור מבוקר של 12 שעות המיועדת לטיפול בגודש באף, עם שוק עולמי שעמד על כ- מיליארד דולר בשנת 2009.

בכוונת רדהיל לנהל בתקופה הקרובה הליך בדיקת נאותות אשר עם ובכפוף להשלמתה החיובית של הבדיקה, צפוי להיחתם הסכם מפורט לרכישת התרופות. שתי התרופות הנרכשות הינן תחת פטנט ארוך שנים ובעלות יתרון ייחודי בהשוואה לתרופות דומות בשוק.

רדהיל ביופארמה מפתחת תרופות מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים (Phase II/III) עד לשלב אישור FDA ולמסחור. התרופות RHB-102 ו-RHB-103 שפיתחה סיימו בהצלחה את הניסוי הקליני המתקדם, המקביל ל-Phase III.