גולדמן זאקס: הגיע הזמן לקנות אפל; הירידות היו מוגזמות

מאז אפל השיקה את האייפון 5 ומנייתה כבשה שיא חדש, היא הספיקה לצנוח בכ-13.4% ■ ביל שופ, (Shope) אנליסט בבנק ההשקעות גולדמן זאקס, סבור שהחברה תגביר את הייצור ותעמוד בביקושים העצומים

אומנם מאז אפל השיקה את האייפון 5 היא הצליחה למכור עשרות מיליוני מכשירים, כבשה מחדש את השוק ומניית החברה טיפסה לשיא כל הזמנים ברמה של כ-705 דולר. אולם, מאז היא הספיקה לצנוח ב-13.4% ונסחרת סביב 609 דולר. כעת, ביל שופ, (Shope) אנליסט בבנק ההשקעות גולדמן זאקס סבור שמימושי הרווחים היו מוגזמים מדי וממליץ למשקיעים לרכוש את המניה.

במזכר ששלח ללקוחות הבנק, שופ טוען כי הוא מצפה לתיקון חד למעלה במניית החברה לכל היותר עד סוף השנה. האנליסט של גולדמן זאקס מאמין כי הירידות האחרונות נבעו בשל המחסור בהיצע האייפון 5 שפגע במכירות החברה.

"אנו ממשיכים להאמין כי זהו הזמן לרכוש את מניית אפל, חרף החששות ממחסור בצד ההיצע", הוא כתב והוסיף כי להערכתו החברה תצליח להגביר את ייצור המכשירים ברבעון הנוכחי, כך שהיא תעמוד ביעדי הביקוש הגבוהים בייחוד בעונת החגים, כך שתשפר את מכירותיה.

נזכיר, מחר צפויה אפל להכריז על גרסת המיני אייפד, כאשר ביום חמישי היא צפויה לפרסם את דוחותיה לרבעון השלישי. קונצנזוס האנליסטים צופה לה רווח של כ-8.6 דולרים למניה. האם הפעם היא תצליח לעקוף את התחזיות ותהפוך את המגמה? נחכה ונראה.