שיטת השקשוקה 2: משפחת עופר במרכז הקמפיין של מיקי רוזנטל

רוזנטל, שהצטרף לעבודה, פרסם סטטוס בפייסבוק שמבטיח להתמקד בפעילותו כח"כ "בהצלת ים המלח מהתנהלות כימיקלים לישראל" שבבעלות משפחת עופר

משפחת עופר תעמוד במרכז הקמפיין של המתמודד הטרי לרשימת העבודה, העיתונאי מיקי רוזנטל. יוצר הסרט "שיטת השקשוקה", בו נטען כי קשרי הון-שלטון עזרו למשפחת עופר להשתלט על נכסים ציבוריים, פרסם אתמול (ג') סטטוס בפייסבוק שמבטיח להתמקד בפעילותו כחבר כנסת "בהצלת ים המלח מהתנהלות כימיקלים לישראל" שנמצאת בבעלות משפחת עופר.

"כשאבחר לכנסת אפעל מיידית לצמצום כמות המים שמותר יהיה לכימיקלים לישראל לשאוב מהאגן הצפוני של ים המלח. בנוסף, אפעל לאישור לאלתר של המהלכים שיחזירו את השליטה של הציבור בים המלח וישקמו אותו. הירידה במפלס המים והרס פלא הטבע שלנו הם מעשה ידי אדם, וזה מקומם. לא ייתכן שבשל בצע-כסף וטיפשות ייעלם הים ויתאדה", כותב רוזנטל ומחדש את מאבקו בבני משפחת עופר.

"אל תדאגו למשפחת עופר", הוסיף רוזנטל, "יש דרכים שונות ונוספות לייצר מלח. אמנם הן יקרות יותר, אבל ממילא כימיקלים לישראל מרוויחה מיליארדים כל שנה, ותאמינו לי, משפחת עופר אפילו לא תרגיש את המכה הקטנה הזו בכנף. ים המלח של ישראל חשוב יותר".