דונלד טראמפ: אחשוף מסמכי גירושים של מישל וברק אובמה

‎‎מיליארדר הנדל"ן הכריז כי היום ייצא בהודעה שאותה תיאר כ"גובלת במשהו אדיר", וש"ייתכן" שתשנה את המירוץ לנשיאות ארה"ב ■ אמר שיש לו "משהו מאוד מאוד גדול לגבי נשיא ארה"ב"

‎‎מיליארדר הנדל"ן דונלד טראמפ הכריז כי היום (ד') ייצא בהודעה שאותה תיאר כ"גובלת במשהו אדיר", וש"ייתכן" שתשנה את המרוץ לנשיאות.‏ המיליארדר אמר שיש לו "משהו מאוד מאוד גדול לגבי נשיא ארה"ב".

היום אמר מומחה פיננסי מוערך בעל קשרים עם טראמפ כי הוא עומד לטעון כי חשף מסמכי גירושים של מישל וברק אובמה. איל הנדל"ן האקסצנטרי יטען שהמסמכים מראים כי בנקודה מסוימת בנישואיהם בני 20 השנה, שקלו הגברת הראשונה והנשיא ברצינות להיפרד.

הטענות לגבי מסמכי גירושים כבר הופיעו בעבר בספר שפרסם במועד מוקדם יותר השנה אד קליין. הבית הלבן מתח ביקורת חריפה על הטענות בזמנו, וטען מצדו שקליין ידוע כמי שממציא דברים.

בני הזוג אובמה חגגו לאחרונה את יום השנה העשרים לנישואיהם, שאותו תיארו כעשרים שנה של אהבה ומסירות הדדית.‏ לרגל האירוע צייץ אובמה: "אתמול זה היה עשרים שנה. התחתנתי עם אהבת חיי והחברה הכי טובה שלי. יום נישואים שמח, מישל".‏ אשתו צייצה חזרה: "יום שנה עשרים שמח, ברק. תודה שאתה כזה שותף, חבר ואב כל כך נפלא על בסיס יומיומי. אוהבת אותך!".