שלמה זהר מחתן

מי הגיעו לחתונת בתו של יו"ר דיסקונט לשעבר? ■ את מי אירח שגריר בריטניה? ■ וגם: מי ממשיכים לעבוד כרגיל בניו יורק המושבתת?

נשיא אנטרופי ולשעבר יו"ר דיסקונט, שלמה זהר ורעייתו רותי, חיתנו אמש את בתם רינת עם בחיר ליבה מנחם וסרמן. לחתונה שנערכה במתחם האירועים אווניו שבקרית בשדה התעופה הוזמנו כ-650 אורחים. זהר. באומנותי: נתנאל קופרמן ולהקתו והזמר צביקה פיק. לא פספסו את האירוע המשמח רבים מבכירי המשק המיודדים עם אבי הכלה ובהם: יצחק וחיה תשובה, רוני חזקיהו, נעמי וזאב וורמברנד מנכ"ל אלון רבוע כחול, פיני כהן, אריה מינטקביץ', ז'ק בר, נדב גרינשפון, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, ישי ושירה דוידי, גליה ויהושע מאור, גיורא עופר ורבים נוספים.

שטרק מכנסים

ערב הפתיחה של כנס רואי חשבון בינלאומי מטעם ארגון IAPA, המיוצג בישראל על ידי פירמת רואי החשבון של איריס ומשה שטרק, שטרק את שטרק, התקיים אמש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

חואן קרלוס, איריס ומשה שטרק, כנס רואי חשבון בינלאומי של IAPA / צילום: משה ברזני
 חואן קרלוס, איריס ומשה שטרק, כנס רואי חשבון בינלאומי של IAPA / צילום: משה ברזני

חואן קרלוס, איריס ומשה שטרק

לכנס, הנערך לראשונה בישראל, הגיעו כ-100 משתתפים מ-27 מדינות. ערב הפתיחה הוקדש לברכות מטעמם של איריס שטרק, שותפה מנהלת, יו"ר IAPA חואן קרלוס וסגן ראש העיר תל אביב יפו אסף זמיר. הכנס ייערך במהלך כל השבוע ובמהלכו יתארחו בכירים בשוק הישראלי ביניהם יו"ר קרן JVP אראל מרגלית, מנכ"ל ביטוח ישיר רביב צולר ועוד.

מסיבת מיחזור

תאגיד המיחזור אל"ה חגג בסוף השבוע עשור להקמתו באירוע שנערך במפעל המיחזור באשדוד. הלוקיישן, אשר אליו מגיעות בכל יום משאיות הפורקות מאות אלפי בקבוקים למיחזור, הפך לערב אחד לאולם אירועים של ממש. יו"רית אל"ה, נחמה רונן, ומנכ"ל התאגיד חיים זרביב, אירחו את עובדי ומנהלי תאגיד המיחזור ושיתפו בגאווה את אורחיהם בכך שישראל כמדינה הצליחה בתוך עשור לעקוף מדינות באירופה וארה"ב בנתוני המיחזור.

נחמה רונן, גלעד ארדן, רוני קוברובסקי, עשור להקמת תאגיד המחיזור אל
 נחמה רונן, גלעד ארדן, רוני קוברובסקי, עשור להקמת תאגיד המחיזור אל

נחמה רונן, גלעד ארדן ורוני קוברובסקי

נצפו זה לצד זה שלושת מנכ"לי חברות המשקאות הגדולות בישראל שהינם גם הבעלים של תאגיד המיחזור - ז'קי בר מנכ"ל טמפו, רוני גת מנכ"ל יפאורה תבורי, ורוני קוברובסקי נשיא החברה המרכזית למשקאות. השר להגנת הסביבה וחבר הליכוד גלעד ארדן, הגיע אף הוא לפרגן.

השגריר והלורד

שגריר בריטניה בישראל, מת'יו גולד ורעייתו סיליה, אירחו אתמול בערב במעונם ברמת גן את בכירי הקולנוענים בישראל לארוחה חגיגית לכבוד הלורד דיוויד פאטנם, מבכירי מפיקי הקולנוע בבריטניה. פאטנם, שהפיק בין השאר את "חומות של תקווה", "אקספרס של חצות" ו"מרכבות האש", מבקר בישראל כאורח של המועצה הבריטית ושל בית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה.


גלעד שר, רנן שור ודיוויד פאנטם

במהלך ביקורו יוענק לו תואר עמית כבוד בטקס מיוחד שייערך לכבודו. גולד סיפר לנוכחים כי החלק הכי טוב בעבודה שלו זה שהוא יכול להשתמש בתפקידו בכדי לפגוש את גיבורי הנעורים שלו שהלורד פאטנם נמנה עליהם. הגיעו לעשות כבוד: יעל אבקסיס, גילה אלמגור ויעקב אגמון, שלמה בראבא, מוש דנון, מכרם חורי, אוהד קנולר, רנן שור, גלעד שר, ליה ון ליר ועוד.

אדוארד קוקירמן באווירה אירופאית

עשרות משקיעים, אנשי עסקים בכירים ודיפלומטים שהגיעו ממדינות שונות באירופה, התכנסו אמש לקוקטייל הפתיחה של כנס Go4Europe שמטרתו לעודד השקעות ושיתופי פעולה בין אירופה לישראל. הקוקטייל נערך בגלריה City Press BARAM ברמת החייל שבה מוצגת בימים אלה תערוכת צילומים של ספנסר טוניק, אמן צילומי העירום ההמונים.

אלן דאבקין, אדי קוקירמן, חגי רביד, קוקטייל הפתיחה של כנס GO4EUROPE / שלומי מזרחי
 אלן דאבקין, אדי קוקירמן, חגי רביד, קוקטייל הפתיחה של כנס GO4EUROPE / שלומי מזרחי

אלן דאבקין, אדוארד קוקירמן וחגי רביד

את הכנס אירחו: אדוארד קוקירמן יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ושותף מנהל בקרן הפרייבט אקוויטי קטליסט, יאיר שמיר שותפו בקטליסט ומספר שתיים של אביגדור ליברמן, חגי רביד מנכ"ל ושותף מנהל בקוקירמן ורוג'ה קוקירמן, אביו של אדוארד, המשמש כחבר הנהלה בקוקירמן וכסגן נשיא הקונגרס היהודי העולמי.

חיים הורביץ וידידה, קוקטייל הפתיחה של כנס GO4EUROPE / צילום: יוסי כהן
 חיים הורביץ וידידה, קוקטייל הפתיחה של כנס GO4EUROPE / צילום: יוסי כהן

חיים הורביץ וידידה

בין האורחים שהתמנגלו באווירה מעונבת: לוק מולר מנכ"ל תאגיד OTTO הבינלאומי ובת זוגו האמנית שושנה צ'חנובסקי, השותף החדש בקרן קטליסט אלן דאבקין ממייסדי בנק ההשקעות CITI Bank בישראל, רוריק חלבי יו"ר בנק ההשקעות אגריקפיטל המתמחה בטכנולוגיה חקלאית, יוסי גרוס יו"ר Rainbow Medical , בוב ליברמן מנהל תחום חדשנות ופיתוח בתאגיד Linde Healthcare הגרמני, חיים הורביץ חבר דירקטוריון חברת טבע שהגיע עם ידידה, איליה פיינברג חבר הנהלה בקרן רוסננו, עו"ד אנה משה, ד"ר פלורן גרוס מנהל קרנות ההשקעה של Novartis, חיים טייכהולץ מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל, הנרי שטרקמן יו"ר ואוליה ישראל, אסף אורון מנכ"ל Evofuel, מתחו ויס מנהל פיתוח עסקי של לשכת המסחר והכלכלה של מחוז פרובנס בצרפת ורבים אחרים. הכנס עצמו נערך היום במלון הילטון תל אביב ובמהלכו קיבל מיקי פדרמן בעל השליטה באלביט מערכות וברשת מלונות דן, פרס הצטיינות על תרומתו לתעשייה הישראלית ולחיזוק הקשרים הכלכליים עם אירופה.

בגולדמן זאקס מתעלמים מסנדי

סופת ההוריקן "סנדי", הצפויה להכות הערב בחוף המזרחי של ארה"ב, לא תשפיע על פעילות בנק ההשקעות גולדמן זאקס. למרות צו הפינוי שהוציא ראש העיר ניו יורק, מייקל בלומברג, לאזור בעיר שבו שוכנים משרדי הבנק והעובדה כי בורסות ניו יורק לא יפעלו, הודיעה ההנהלה במזכר לעובדים כי מחר (ג') הבנק יעבוד כרגיל. על פי הכתוב במזכר הפעיל הבנק "תכנית המשכיות עסקית" במסגרתה יסתייעו העובדים בניו יורק בצוותים ממשרדי הבנק בלונדון ובמקומות נוספים כדי להמשיך לשרת את לקוחותיהם. חלק מעובדי הסניף הניו יורקי יעבדו מהבית בעוד חלקם יעברו לעבוד בסניפיו בגריניץ' ובפרינסטון, הסמוכות לניו יורק. "עובדים שנוכחותם נחוצה לתפעול המחלקות שלהם יקבלו הודעה מהבנק שעליהם לבוא לעבודה מחר, גם במשרדים בניו יורק, אבל זאת בתנאי שהם מסוגלים לבוא לעבודה ולחזור הביתה בבטחה". נכתב במזכר.

רן אברמסון

מה הסטטוס

Zvi Yemini: יום השנה לרצח רבין. עצוב לי לראות את המורשת שלו נרמסת בראש חוצות. איפה המנהיגות שלו ואיפה המנהיגות היום