4 מתמודדים במכרז על רכש המדיה של לוריאל

תקציב המדיה של לוריאל עומד על 5 מיליון דולר ■ המתמודדים: חברות המדיה יוניון מדיה, יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון, TMF ופובליסיס ישראל

חברות המדיה יוניון מדיה, יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון, TMF ופובליסיס ישראל מתמודדות על תקציב המדיה של חברת לוריאל - כך נודע ל"גלובס".

החברות המתמודדות במכרז הגישו באחרונה ללוריאל הצעות מסחריות. תקציבי הקריאייטיב של החברה מחולקים בין גיתם BBDO ופובליסיס ישראל (לשעבר גלר-נסיס), אולם מי שרוכש את המדיה בשנים האחרונות הוא יוניברסל מקאן.

תקציב המדיה של לוריאל עומד על היקף של 5 מיליון דולר.

שלא לייחוס מספרים בענף כי בלוריאל הוחלט לצאת למכרז בשל חילוקי דעות ומשבר אמון שיש לחברה עם חברת המדיה יוניברסל מקאן, הרוכשת עבורה את המדיה מאז 2004.

למרות זאת, יוניברסל כאמור מתמודדת במכרז, ועל-פי גורמים המקורבים לנושא היא אף הגישה הצעה אטרקטיבית.