אלמר שפר מוביל השקעה של 1.7 מיליון שקל באינסוליין

ההשקעה הינה במניות בלבד וכוללת תקופת חסימה המגיעה עד לשנתיים

חברת אינסוליין , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין קצר טווח, הודיעה היום (ג') כי אלמר שפר, מנהל הפעילות של אינסוליין בגרמניה ומנכ"ל חברת הבת של החברה, מוביל קבוצת משקיעים להשקעה בהיקף של 1.7 מיליון שקל בחברה. ההשקעה הינה במניות בלבד וכוללת תקופת חסימה המגיעה עד לשנתיים.

לאחרונה פורסמו נתונים נוספים המאוששים שוב את טענות החברה בדבר יעילות ובטיחות מוצרי ה-InsuPad וה-InsuPatch ופנל מומחים בינלאומי הצהיר כי מוצרי החברה מסייעים לספיגת אינסולין. בנוסף הגישה החברה בקשה ל-FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב) לקבלת אישור למוצר ה-InsuPatch.

"ההשקעה שמוביל אלמר שפר, שהינו מהמנהלים הבכירים והמנוסים ביותר של אינסוליין, מהווה צעד של הבעת אמון רב בחברה מצדו בטכנולוגיה וביכולתה של אינסוליין להיכנס לשוק ולמכור את מוצריה", אמר רון נגר, מנכ"ל אינסוליין. "ההשקעה נעשתה במחיר ממוצע של המניה בחודש האחרון וכוללת תקופת חסימה של עד שנתיים המדגישה את ביטחונם של המשקיעים בהצלחת החברה. חשוב לציין כי ההשקעה מאפשרת לנו לקדם את מטרות החברה הכוללות, בין היתר, חתימה על הסכם הפצה עם חברה מובילה".

עוד הוסיף נגר כי "בחודשים האחרונים דיווחנו על תוצאות קליניות טובות המאוששות את טענותינו בדבר הבטיחות והיעילות של מוצרי החברה ה-InsuPatch וה-InsuPad. בנוסף, הגשנו את תוצאות הניסויים ל-FDA לצורך קבלת אישור שיווק בארה"ב וכן קיבלנו אישור לשווק את מוצר ה- InsuPad בישראל. כמו כן, רק לפני מספר ימים קיבלנו הכרה בינלאומית מצד המומחים המובילים בתחום הסוכרת בעולם. אנו ממשיכים לפעול על מנת להביא את מוצרי אינסוליין לשוק ולשפר את חייהם של חולי הסוכרת".