מסתמן: ערוץ 1 יוריד את התוכנית של טל ברמן

למרות נתוני הרייטינג הגבוהים יחסית לרצועת ערב שבת, בכירים ברשות השידור מעדיפים להפנות את התקציב של התוכנית לאפיקים אחרים

עם סיומה של העונה הראשונה של תוכנית האירוח של טל ברמן בערוץ 1, מסתמן כי היא לא תשוב אל המסך. בכירים ברשות השידור מאשרים ל"גלובס" כי למרות נתוני הצפייה הגבוהים יחסית לרצועת ערב שבת, בכירים ברשות היו מעדיפים להפנות את תקציבה הגבוה יחסית של התוכנית לאפיקים אחרים.

בפגישות שונות עלתה האפשרות להעביר את התוכנית בהפקת עומר טי.וי לאמצע השבוע, ואולם מתחזקת ההערכה כי בסופו של דבר התוכנית תבוטל. במשבצת שתתפנה עשויים ברשות השידור לשבץ את יעקב מנדל, שתוכניתו המשודרת בפרה-פריים לפני התוכנית "יומן" זוכה לנתונים משביעי-רצון ביחס לנהוג בערוץ 1, בעלות מינימלית.

מכרז חיצוני למנהל ערוץ 1

הגעתו של ברמן לערוץ 1 סימנה את שובו אל המסך של ז'אנר תוכניות האירוח. בכל שבוע אירח ברמן דמויות מרכזיות בשיח הציבורי. במקביל עלה הרייטינג ברצועה, גם בזכות "יומן" של איילה חסון ששבר שיאי צפייה והגיע גם ל-8%. ברמן רשם רייטינג נמוך, אך היו גם רגעי שיא של בין 4% ל-6% צפייה.

בתוך כך, בשבועיים הקרובים אמורים ברשות השידור להכריע על זהותו של מנהל ערוץ 1, שלאחר שנים רבות צפוי להיות מחוץ לשידור הציבורי. זאת לאחר שבמכרז הפנימי שנערך בעבר לתפקיד, לא נבחר איש. כעת שוקדת ועדת איתור בראשותו של היו"ר אמיר גילת לאתר מועמדים חיצוניים לתפקיד, וזהות המינוי תיחשף במהלך חודש נובמבר.

טל ברמן
 טל ברמן

ברשות השידור מסרו "אין תגובה".