שלמה מעוז: "הייתי פעמיים מובטל, אני לא מנותק מהשטח"

מעוז התארח בתוכנית הבוקר בערוץ 10: "יש הרבה מאוד מוצרים שמחירם ירד בתקופה האחרונה, ולא שמים לב לזה" ■ "התחום הכי חשוב זה מקומות העבודה. ישראל בין 6-7 המדינות החזקות בעולם בתחום העבודה"

שלמה מעוז התארח הבוקר (א') בתוכניתם של אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 10. "לא הייתי צריך את זה אבל ראש הממשלה פנה אליי באופן אישי, ולכן החלטתי לרוץ לכנסת ברשימת הליכוד", אמר מעוז.

בנוגע להתבטאותו על יוקר המחיה ("אגדה אורבנית"), אמר מעוז כי "יש הרבה מאוד מוצרים שמחירם ירד בתקופה האחרונה ולא שמים לב לזה".

"אני יודע מה זה יוקר המחיה. אני הייתי מובטל פעמיים. לאחר שחזרתי מלונדון הייתי מובטל במשך שנה, וגם ב'ג'רוזלם פוסט' כשפיטרו את כולם הייתי מובטל. אני לא צריך להתנצל שאני מרוויח טוב".

עוד אמר מעוז: "כשאני מדבר על יוקר המחייה אני מתייחס גם לטיסות לחו"ל, מעונות יום, מכשירי חשמל, מחשבים ועוד ועוד שמחירם מוזל לאורך השנים. יוקר המחייה מתייחס לכל המוצרים ולא רק למחירי הדירות או המזון. אני מסתכל על המספרים של הלמ"ס. אני עובד קשה, הולך לכל מקום ומסתכל, ואני יודע מה המחירים, אני לא מנותק".

- ומה בתחום המזון?

"צריך להגביר את התחרות ואם צריך אז לפרק חברות מזון מסויימות. ואולי גם לתמוך בהקמת סופרמרקטים בעיירות פיתוח ומקומות רחוקים".

- אתה הולך להיות הכחלון החדש של הליכוד?

"אני בא ככלכלן. אני אלחם בתחום יוקר המחיה בתחום המזון, בנדל"ן ובעוד תחומים".

לסיום אמר מעוז כי "התחום הכי חשוב זה מקומות העבודה. שיעור ההשתתפות של נשים עלה וגם אוכלוסיות נוספות. ישראל בין 6-7 המדינות החזקות בעולם בתחום שוק העבודה. זו עובדה. אני הולך להלחם בעליית מחירי הדירות, בקטע הזה אני מסכים".