סמסונג: 30 מיליון סמארטפוני גלקסי S3 נמכרו ב-5 חודשים

לשם השוואה, במהלך תקופת מכירות דומה נמכרו ברחבי העולם 10 מיליון מכשירי גלקסי אס 2 ■ הגלקסי Note 2, הנחשב למכשיר נישה בגלל גודלו הענקי של המסך 5.5 אינץ', הגיע למכירות של 3 מיליון יחידות בפחות מחודשיים

מכירות מוצלחות מאוד לסמארטפון הדגל של סמסונג - גלקסי S3. החברה הדרום קוראינית הודיעה ש-30 מיליון יחידות מהמכשיר נמכרו בתוך כ-5 חודשים בעולם, מאז השקתו בחודש מאי.

לשם השוואה, במהלך תקופת מכירות דומה של 150 ימים, נמכרו ברחבי העולם 10 מיליון מכשירי גלקסי אס 2, אשר הושק במהלך שנת 2011. דגם אחר של סמסונג - גלקסי Note 2, הנחשב למכשיר נישה בגלל גודלו הענקי של המסך 5.5 אינץ', הגיע למכירות של 3 מיליון יחידות בפחות מחודשיים. הדגם הקודם בסדרת הנוט מכר 10 מיליון יחידות בתוך כשנה.

הגלקסי אס 3 כולל מסך מצוין בגודל - 4.8 אינץ' וטכנולוגיית זיהוי תנועות עיניים בשם Smart Stay, המאפשרת למכשיר לעקוב אחר מבטו של המשתמש. הדבר מאפשר לו לכבות את הצג, כאשר האדם מסיר את עיניו מהמסך או להשאיר אותו דלוק זמן ארוך יותר מהרגיל, כאשר המשתמש מתעכב בקריאת מסמך מסוים.

סמסונג מציעה גם יישום העונה לשם Direct Call, המאפשר בזמן כתיבת הודעת SMS, קבלת הודעה מחבר או שיחה שלא נענתה מאדם מסוים, פשוט להרים את הטלפון ולהניח אותו ליד האוזן, כך שהמכשיר ידע להתקשר לאותו אדם באופן אוטומטי.

מחירו של האס 3 עומד היום בארץ על 2,800 שקל.