חזי חרמוני רכש נכס מניב בליברפול בכ-54 מיליון שקל

הנכס שנרכש כולל בניין משרדים של 3 קומות, ומשתרע על שטח בנוי בהיקף של כ-7,000 מ"ר, על מגרש של כ-4 דונם

חזי חרמוני, לשעבר מנכ"ל תדיראן קשר, ובנו רונן רכשו בניין משרדים בליברפול, אנגליה. העסקה התבצעה דרך חברת ההשקעות הפרטית של משפחת חרמוני, בשיתוף חברת נובגרוד, המורכבת מכמה משקיעים זרים. היקף הרכישה עומד על 8.7 מילון ליש"ט (54.4 מיליון שקל), והיא התבצעה דרך חברת החזקות משותפת.

הנכס שנרכש כולל בניין משרדים של 3 קומות, ומשתרע על שטח בנוי בהיקף של כ-7,000 מ"ר, על מגרש של כ-4 דונם. בבניין נמצא שוכר אחד - Bank of Scotland PLC - שחתום על הסכם שכירות ל-9 שנים נוספות. כיום, גובה דמי השכירות הוא 850 אלף ליש"ט בשנה, ועל פי החוזה הוא צפוי לעלות ב-2.5% בכל שנה. את הרוכשים ייצג בעסקה עו"ד דיויד פרייס, ראש מחלקת הנדל"ן במשרד עורכי הדין אסרסון ושות'.

את העסקה הוביל חרמוני הבן, שמשמש מנהל הנכסים של הרוכשים. "את הנכס בליברפול רכשנו באמצעות 40% הון עצמי ו-60% ליווי בנקאי מהשלוחה האנגלית של בנק ספרדי", אומר חרמוני הבן, "זה הנכס הראשון שלנו באנגליה ובכוונתנו לרכוש נכסים נוספים. אנחנו מתמקדים בנדל"ן מניב, המושכר על ידי גופים יציבים כמו משרדי ממשלה או חברות ביטוח, עם תשואת מינימום של 8.5%. העסקה הנוכחית בליברפול משקפת תשואה של 9.5%".

משפחת חרמוני רכשה בשנתיים האחרונות נכסים אחדים בישראל, והייתה מעורבת בעבר ברכישת נכסים בהודו ובעסקאות בווייטנאם לצד הקבלן יעקב אנגל. בין היתר רכש חרמוני בניין משרדים בחולון בכ-33 מיליון שקל לפני כשנתיים, וקרקעות בגואה שבהודו שמיועדות לבניית אלפי יחידות דיור (לצד אנגל).