ארה"ב: סוכן ביטוח נאשם בגביית פרמיות מופרזות מהשחקן טום הנקס

ג'רי גולדמן, סוכן ביטוח מקליפורניה, נאשם כי במשך שנים גבה פרימיות ביטוח מופרזות מהשחקן זוכה האוסקר וממבוטחים נוספים ושילשל לכיסו את ההפרשים

כתב אישום הוגש היום נגד סוכן ביטוח מדרום קליפורניה, בטענה כי ניצל במשך שנים את מעמדו של שחקן זוכה האוסקר טום הנקס על מנת לגבות ממנו פרמיות מופרזות על פוליסות ביטוח. בכתב האישום שהוגש נגד ג'רי גולדמן נטען כי הנקס לא היה הקורבן היחידי שלו.

בכתב האישום שהוגש נגד גולדמן נטען כי מאז שנת 1998 ועד שנת 2011 הוא הונה את הנקס, את הגיטריסט לשעבר של להקת "פוליס" אנדי סאמרס ואנשים אחרים, וגבה מהם פרמיות ביטוח של מאות אלפי דולרים.

על-פי כתב האישום, גולדמן גבה במשך השנים מ-4 אנשים, כולל הנקס וסאמרס, סכום כולל של 800 אלף דולר, כשהוא שולח את הפרמיות הדרושות לחברת הביטוח שהוא עובד איתה, ואילו את יתרת הכסף לקח לכיסו.

עוד נטען כאשר לקוחותיו של גולדמן ביקשו ממנו העתקים של פוליסות הביטוח, הוא היה שולח להם פוליסות פיקטיבות שאינן משקפות את הפרמיות האמיתיות של הביטוח. על-פי כתב האישום, הפרמיות ששולמו היו עבור ביטוח מכוניות, בתים, נזקים מרעידות אדמה ושריפות, ועד ביטוח של נכסים כמו פרטי אמנות שונים.

ב-30 באוקטובר השנה הורשע גולדמן על-ידי חבר מושבעים בבית משפט פדרלי בלוס אנג'לס בגין הונאה במקרה אחר. הדיונים בפרשה הנוכחית יתחילו ב-18 בדצמבר.

נציגיהם של גולדמן, הנקס וסאמרס לא הגיבו על הפרשה הנוכחית.