אחרי 10 שנים: דוברת yes ליבי צ'יפסר פורשת מתפקידה

צ'יפסר: "אחרי 10 שנים בתפקיד דוברת, החלטתי לעזוב את עולם הדוברות ויחסי הציבור ולחפש קריירה חדשה בעולם השיווק"

ליבי צ'יפסר, דוברת חברת yes ומנהלת יחסי הציבור, עוזבת את תפקידה לאחר עשור. צ'יפסר הודיעה למנכ"ל החברה, רון אילון, על רצונה לצאת לדרך חדשה. ב-5.5 השנים האחרונות משמשת צ'יפסר כחברת הנהלת yes, בנוסף לתפקידה כדוברת.

אילון הביע צער על החלטה ומסר: "ליבי מלווה את החברה מהימים הראשונים בכישרון, באופטימיות אין-קץ ובדבקות במשימה. חבל לי על עזיבתה, אבל אני מבין שאחרי 10 שנים בתפקיד מגיע הרגע בו כל אדם מחפש אופקים חדשים. אני יודע שליבי תצליח מאוד בכל מקום אליו תלך".

צ'יפסר הייתה אחראית על בניית וביצוע אסטרטגיית יחסי הציבור של החברה, הנחשבת לאחת החברות המוערכות ביותר בישראל. היא תסיים את תפקידה רק לאחר שיימצא לה מחליף ויושלם תהליך חפיפה.

צ'יפסר מסרה בתגובה: "אחרי 10 שנים בתפקיד דוברת, החלטתי לעזוב את עולם הדוברות ויחסי הציבור ולחפש קריירה חדשה בעולם השיווק. אני מכוונת לתפקידי שיווק כמו סמנכ"ל שיווק ותפקידים דומים. כחברת הנהלה בחברת yes נחשפתי לנושאים רבים מעבר לעולם הדוברות".

לצ'יפסר תואר שני במינהל עסקים במגמת שיווק. "אני מודה לכולם על התקופה הנפלאה ועל הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לצמוח ולהשפיע", הוסיפה.