בן 22 זכה ב-15 מיליון שקל בלוטו: "סוף-סוף נוכל להירגע"

הזוכה המאושר: "אני עובד קשה מאוד ועוזר גם להוריי שאין להם דירה משלהם, וכעת בזכות הזכייה נוכל סוף-סוף להירגע מהמירוץ המתחולל בחיינו מדי יום"

צעיר בן 22 מצפון הארץ זכה ב-15 מיליון שקל בלוטו בהגרלה שנערכה ביום שלישי האחרון.

"המספרים הידניים שמילאתי הם מספרים שאמא שלי ממלאה במשך שנים, והם מורכבים מתאריכי ימי ההולדת של כל המשפחה. " סיפר הזוכה. עוד הוסיף כי "אני נוהג לרכוש את הטופס, ואמא שלי היא זו אשר בודקת את הטופס לאחר כל הגרלה. כאשר אמא סיימה לבדוק את הטופס, היא התקשרה אליי ובישרה לי שזכינו. הייתי בטוח שזה סוג של בדיחה על חשבוני, אך היא נשמעה כל-כך נרגשת, שאי-אפשר היה לטעות. מיד חזרתי לבית ההורים ואכן ראיתי שזכינו".

לדבריו, "ההתרגשות היתה עצומה, אך למרות השמחה שבצד הזכייה, החלטנו שמכיוון שאנו גרים במקום קטן בו כל אחד מכיר את השני, עדיף להמתין כמה ימים עד שנגיע לבית מפעל הפיס לדרוש את הפרס".

בכל הימים הללו הטופס היה מונח בתיק האישי של האם, והיא שמרה עליו היטב. "נוכחנו לדעת שקשה מאוד להעביר את הזמן כאשר טופס עם זכייה בסכום של 15 מיליון שקל נמצא אצלנו, מצאנו את עצמנו כמה פעמים ביום בודקים את הטופס שוב ושוב על מנת לוודא שאכן זכינו, ובכל פעם מחדש לא האמנו שאכן זה קורה לנו, שהתמזל מזלנו", סיפר הזוכה המאושר.

הצעיר, שסיים לפני כשנה את שירותו הצבאי, עובד בימים אלה במפעל במשך שעות ארוכות ביום. "אני עובד קשה מאוד ועוזר גם להוריי, כי אין דירה ברשותם, ועכשיו בזכות הכסף הרב שזכינו בו נוכל סוף-סוף להירגע מהמירוץ הקשה המתחולל בחיינו מדי יום. אמא שלי עובדת קשה בעבודה פיזית לא קלה, וכל שאני רוצה זה לגרום לה אושר, שתוכל לנוח ולהיות קצת עסוקה בעצמה ולא באחרים".