מאבק שליטה בביומדיקס על רקע הצעת קפיטל פוינט

ביומדיקס: "תישקל חלוקת המניות בחברות הבנות כדיבידנד בעין" ■ על רקע האירועים עלתה היום מניית ביומדיקס 4.6% ונסחרת לפי שווי של 24.4 מיליון שקל

מאבק השליטה שנוצר בחברת האחזקות ביומדיקס ממשיך להתפתח גם היום. בצד אחד של המתרס עומדים חברת קפיטל פוינט שגייסה את תמיכת רוב המוסדיים (בראשות IBI המחזיקה 5.7% בחברה) והציעה הצעת השקעה בחברה, הכוללת את החלפת הדירקטורין וההנהלה באנשים מטעמה.

מן הצד השני עומדים בעלי השליטה הקיימים בחברה - היו"ר מני מור והדירקטור זאב ברונפלד, המחזיקים יחד 22.6% והמנכ"ל הקיים אלעד נגר.

לאחר שפרסמה אתמול הודעה ובה כמה וכמה תהיות של ההנהלה הנוכחית בעניין ההצעה, החברה מסרה היום כי כדי להעריך נכונה את ההצעה ולהיטיב לקבת את ההחלטה הטובה ביותר עבור בעלי המניות. יצויין כי לפני כמה חודשים, כשהוצעה לחברה הצעת ההשקעה של קרן הון הסיכון מדיקה, שגובשה יחד עם קבוצת השליטה ונגר, לא הוצע לבחון אותה מול חלופות נוספות.

בימדיקס הודיעה כי היא כבר בוחנת הצעות אפשריות ממשקיעים אחרים ובין היתר היא בוחנת את האופציה של חלוקת מניות ביומדיקס בחברות הבנות (שרובן בורסאיות) כדיבידנד בעין למשקיעים. אופציה זו הועלתה על יד המוסדיים עצמם כשביומדיקס בחנה הצעת השקעה מקבוצת מדיקה, ולכן עשויה להיות אטרקטיבית עבורם גם כעת.

על רקע האירועים עלתה היום מניית ביומדיקס 4.6% והחברה נסחרת לפי שווי של 24.4 מיליון שקל.