מירלנד מדווחת: גידול של 30% בהכנסות מתחילת השנה

NOI בתשעת החודשים של שנת 2012 מראה גידול משמעותי של כ-69% לכ-25.3 מיליון דולר לעומת כ-15 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד

חברת מירלנד, הנמצאת בשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, מדווחת היום על תוצאות כספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012.

הכנסות החברה בתקופת הדו"ח גדלו לכ-43.7 מיליון דולר לעומת כ-33.6 מיליון דולר אשתקד, מהווה גידול של כ-30%. ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-13 מיליון דולר לעומת כ-10 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד.

הכנסות אלה נגזרות מתפוסה ממוצעת של כ-97% בנכסי החברה המניבים וכן מקבלת כספים במסגרת הסכם פשרה עם Reifeissen Bank באחד הפרויקטים של החברה.

הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשנים של שנת 2012 זינק לסך של כ-22 מיליון דולר, לעומת 13.7 מיליון דולר אשתקד, ומהווה גידול של כ-61%. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם לסך של כ-6.1 מיליון דולר, לעומת כ-4.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

NOI בתשעת החודשים של שנת 2012 מראה גידול משמעותי של כ-69% לכ-25.3 מיליון דולר לעומת כ-15 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בשורה התחתונה, ההפסד הסתכם לסך של כ-7.3 מיליון דולר וזאת בעיקר כתוצאה גידול בהוצאות המימון והיחלשות הדולר מול הרובל הרוסי.

רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד: "פרויקט Triumph Park זוכה לביקוש רב בקרב הרוכשים והצלחת שיווק שלב א', בו נמכרו 95% מהדירות תוך פחות משנה, הפך אותו לשם דבר בסנט פטרסבורג. אנו בטוחים כי מגמת הביקושים תימשך גם בשלב ב', כאשר מימוש 30% מהדירות תוך חודש וחצי בלבד מתחילת השיווק מהווים הוכחה לכך. SberBank שהינו הבנק הגדול ביותר ברוסיה, העמיד גם בעבר את קו האשראי לבניית השלב א' וקבלת האשראי הנוכחית מעידה על הבעת אמון נוספת של הבנק בחברה בכלל ובפוטנציאל הגבוה של הפרויקט בפרט. גידול של כ-69% ב-NOI לצד שיווק של 700 דירות בפרויקט סנט פטרסבורג תוך שנה בלבד בתמורה כוללת שהסתכמה עד כה לכ-85 מיליון דולר תרמו ליצירת תזרים חיובי מפעילות שוטפת. חוב נטו של 41% בלבד מסך המאזן ויציבות בשווי הנכסים מהווים בסיס איתן להמשך פיתוח החברה ויצירת תזרים חיובי בשנים הקרובות".